Naujas prekybos centras
internete „Pigu.lt„, pristato didžiausią prekių
asortimentą Lietuvoje. „Pigu.lt”, dabar siūlantis virš 30 000 prekių, po savo
prekės ženklu telkia įvairius produktų tiekėjus.
„Elektroninės prekybos rinka pasiruošusi naujo ir stipraus
prekybos centro atėjimui, kuris pirkėjams keltų pasitikėjimą ir suteiktų
galimybę rinktis iš plataus prekių asortimento. Mes tikimės užpildyti šią nišą
ir telkiame platų tiekėjų tinklą. Tokia strategija suteiks mums
pirmaujančią poziciją rinkoje”, – sakė „Pigu.lt” direktorius Dainius Liulys.
Alytiškiai dar snaudžia
Pigu.lt komanda siūlo alytiškiams išbandyti šį patogų apsipirkimo
būdą ir garantuoja, kad pirkti internetu yra tikrai saugu, paprasta ir patogu.
O Dzūkijos verslininkai taip pat galėtų tapti Pigu.lt partneriais ir taip
pasiekti pirkėjus visoje Lietuvoje…
Pagal „Pigu.lt” užsakymų duomenis, aktyviausi prekybos centro internete
pirkėjai birželio mėnesį buvo vilniečiai (42,59 %), kauniečiai (10,09 %),
šiauliečiai (3,47 %), klaipėdiečiai (2,52%), kitų miestų gyventojai (39,12%).
Alytiškių užsakymai siekė tik 2,21%.
Pagal interneto tyrimų bendrovės „Gemius Baltic” 2008 metais
atliktą elektroninės prekybos tyrimą, internete bent kartą pirko trečdalis
Lietuvos interneto vartotojų, iš kurių daugiau nei pusė tai darė keletą kartų
per metus arba dažniau. Panašūs ir neseniai Alytausgidas.lt atliktos apklausos
duomenys: 62 % apklaustųjų atsakė, kad niekada dar nepirko prekių internetu, 29
% apklaustųjų išbandė šį patogų dalyką, o 9 % apklaustųjų teigė, kad jiems
trūksta informacijos apie šį pirkimo būdą.
Pasak „Gemius Baltic” tyrimo, žmonės elektroninėse parduotuvėse
tikisi mažesnių kainų, didesnio prekių pasirinkimo, specialių pasiūlymų ir saugaus
apmokėjimo. Įsigyti prekes internetu planuoja apie 34 proc. interneto vartotojų,
niekada nepirkusių internete.
Daugiau nei 30 000 prekių
Šiuo metu „Pigu.lt”
prekybos centras bendradarbiauja su daugiau nei šimtu įvairių tiekėjų ir
partnerių, o pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 30 000 įvairiausių prekių:
nuo knygų iki buitinės ar kompiuterinės technikos. „Prekybos partneriams
siūlome dar vieną pardavimų kanalą – per prekybos centrą „Pigu.lt” jų prekės
pasieks interneto vartotojus. Mes pasirūpinsime prekių sandėliavimu ir
pristatymu pirkėjams, tai partneriams nekainuos nė lito”, – teigė D.Liulys.
Pasak D. Liulio, prie augančio prekybos centro kviečiamos prisijunti ir įmonės,
jau turinčios savo parduotuves internete.
„Didžiausią dėmesį skiriame dviems dalykams: asortimento plėtimui
ir pirkėjų aptarnavimui. Mūsų prekybos centre galima atsiskaityti visais
būdais, taip pat rinkoje pristatėme ir naujovių – mūsų pirkėjai gali vertinti
kurjerių, kurie pristatinėja prekes, darbo kokybę. Vertinimo balą galima
įrašyti pristatymo dokumentuose”, – teigė Dainius Liulys.
Greitas ir patikimas pristatymas
„Pigu.lt” prekybos centro prekės pristatomos į bet kurį Lietuvos
kampelį, į namus ar darbovietę, už simbolinę – penkių litų – sumą. Dėl
pristatymo ar prekės galima pasikonsultuoti su „Pigu.lt” konsultantais pokalbių
programoje „Skype”, el. paštu, pokalbių kambaryje ar telefonu kiekvieną darbo dieną
nuo 7 iki 21 valandos. Pasak „Pigu.lt” kūrėjų, apsipirkimas internete tiek
tiekėjui, tiek gavėjui turi būti ne varginantis, o smagus ir saugus užsiėmimas.
Norėdami užmegzti gyvą kontaktą su savo pirkėjais, „Pigu.lt”
darbuotojai pradėjo rašyti ir savo tinklaraštį Pigu.blogas.lt,
kurio lankytojai ras naudingų patarimų perkantiems prekes internete, įmonės
naujienų ir smagių interneto perliukų.