Siekdami atkreipti dėmesį į spartesnės skaitmenizacijos šalies regionuose būtinybę, Lietuvos verslo konfederacija kartu su programavimo akademija „CodeAcademy” ir tarptautine valdymo konsultacijų bendrove „Civitta” pradeda vykdyti skaitmeninės rinkodaros mokymus labai mažų ir mažų įmonių darbuotojams, taip pat iš Alytaus miesto ar rajono.
Projekto metu net 226 pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai turės galimybę įgyti vertingų įgūdžių ir juos pritaikyti didinant įmonių konkurencingumą.
Mažoms įmonėms regionuose šiandien trūksta ne tik specialistų, bet ir bazinių skaitmeninės higienos įgūdžių – tinklalapio su kontaktais, patrauklių teikiamų paslaugų ir prekių aprašymų. Europos bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos duomenimis, kas trečiam pardavimų ir rinkodaros specialistui reikalingos informacinių technologijų žinios – pavyzdžiui, programavimo pradmenys.
Mokymų programa sudaryta taip, kad apimtų visus būtinus skaitmeninės rinkodaros ir e-komercijos įgūdžius – nuo interneto tinklalapių kūrimo, produktų pristatymo bei pardavimo, iki turinio rinkodaros strategijų ir reklamos kampanijų formavimo, bendravimo su klientais, bendrųjų projektų valdymo principų.
Projekto partnerių teigimu, atskirtis tarp didžiųjų miestų gyventojų, nuolat tobulinančių naujai verslo ir technologinei aplinkai būtinas žinias ir tų, kurie prisitaikyti nespėja, vis dar auga. Skaitmeniniai įgūdžiai gali padėti efektyvinti veiklą – iš anksto suplanuoti naujienas socialiniuose tinkluose, automatiškai atnaujinti informaciją įmonės elektroninėje parduotuvėje, parengti ir klientams išsiųsti reklaminius laiškus, taip ne tik skatinant pardavimus, bet ir didinant įmonės matomumą.
Projektas finansuojamas Europos sąjungos lėšomis. Atsižvelgiant į laikinąją tvarką valstybinio karantino metu, mokymai pirmosioms keturioms grupėms pradedami nuotoliniu būdu.