Pirmadienį, prasidėjus ugdymo procesui nuotoliniu būdu, apkrovos neatlaikė elektroninės mokymosi platformos.
Socialiniuose tinkluose tėvai nuo ankstyvo ryto piktinosi nepasiekiamomis „Tamo“, „Eduka“, „Mano dienynas“ informacinio mokymo sistemomis.
Kaip BNS sakė „Eduka“ sistemą valdančios leidyklos „Šviesa“ atstovė Armantė Raginytė, šįryt prie sistemos norinčiųjų prisijungti vartotojų srautai smarkiai išaugo, nepadėjo ir dvi savaitės pasiruošimo.
„Dvi savaites turėjome parengiamuosius darbus ir iki vakar vakaro sistemos veikė sklandžiai (…) Mes ryte pastebėjome drastiškai išaugusius srautus, kurių tiesiog technologijos, kad ir kaip būtų paruoštos, neatlaikė“, – sakė leidyklos atstovė.
Ji taip pat teigė, kad šiuo metu problema sprendžiama – didinamas serverių pralaidumas, kad kuo daugiau žmonių be trikdžių galėtų naudotis sistema.
„Komanda dirba, staigiai reaguoja ir bandome tas problemas spręsti. Dar labiau didinamas serverių pralaidumas“, – tvirtino A. Raginytė.
Švietimo viceministrė Jolanta Urbanovič teigė, kad mokykloms penktadienį buvo išplatintos Ryšių reguliavimo tarnybos rekomendacijos, kaip išvengti tokių situacijų.
„Viena iš jų – tvarkaraštį sudėlioti taip, kad apkrovimas išsidėstytų per visą dieną, ne tik ankstyvą rytą“, – BNS perduotame komentare sakė viceministrė.
Pasak jos, pirmos dienos mokantis nuotoliniu būdu bus skirtos bandymams, darbotvarkės suderinimui.
„Visuotinis nuotolinis mokymas visiems kol kas yra naujiena, prie šito reikės įprasti, išmokti, suderinti sistemas. Tai tikrai didelė permaina, ir reikia laiko, kad visas mechanizmas pradėtų veikti sklandžiai“, – teigė J. Urbanovič.
Dėl plintančio koronaviruso paskelbto karantino metu iki šiol mokiniai oficialiai dvi savaites atostogavo. Pirmadienį atnaujintas ugdymo procesas nuotoliniu būdu.
ATNAUJINTA
„Tamo“ informacija vartotojams
Mokymo(-si) procesui persikėlus į virtualią erdvę ir išaugus lankytojų srautams, „Tamo“ grupė pateikia rekomendacijas, kurios padės užtikrinti sklandesnį e. dienyno darbą nuotolinio mokymo metu:
- Esant galimybei, tvarkaraščio ir pamokų informaciją užpildykite keletui dienų į priekį. Taip mokiniai iš anksto galės susipažinti su būsimų pamokų informacija.
- Didesnės apimties pranešimus su pridėtais dokumentais taip pat siųskite iš anksto – pranešimų gavėjai turės daugiau laiko susipažinti su gauta informacija.
- Pranešimus siųskite tik toms gavėjų grupėms, kurioms skirtas pranešimas. Jei dalinatės užduotimis su mokiniais, tuomet pranešimą siųskite tik mokiniams.
- Esant didžiausiam sistemos apkrovimui (nuo 9 val. ryto iki 12 val.), rekomenduojame atlikti tik būtinus veiksmus susijusius su nuotoliniu mokymu(-si).
- Jeigu naršyklėje matote klaidos pranešimą, vadinasi sistema veikia ir jūs esat eilėje. Perkraukite puslapį paspausdami atnaujinti / perkrauti (Refresh) mygtuką. Šį veiksmą gali tekti pakartoti kelis kartus, kol būsite nukreipti atgal į sistemą. Arba palaukite ir pabandykite prisijungti už keleto minučių.
- Pabaigus darbą, atsijunkite nuo savo paskyros