Kartais gyvenimas dramatiškai gali pasikeisti per 1 dieną. Ir mes savo kartoje tokios dienos sulaukėme. Kad ir kaip dabar būtų sunku ir neramu, vieną dieną, mes apie visa tai, kas dabar vyksta, kalbėsime būtuoju laiku. Net neabejoju, kad „normalus“ gyvenimas grįš.
Žmonės grįždavo į normalų gyvenimą ir po epidemijų, turinčių 60% mirtingumą (viduramžių maras). Kur čia lygintis COVID-19 mirtingumui, kuris yra 2%? Nuslūgs emocijos, liks tik pliki faktai – kaip mes elgėmės, tais neramiais karantino laikais. Daugumai dabar sunkus metas, bet kai kurioms verslo šakoms auksinis laikas. Klientų tiek, kad sunku apsiginti. Apie kažkokį kokybišką klientų aptarnavimą galvos sukt nereikia. O gal vis tik reikia?
Jei Jūs esate tas laimingasis, kuriam dabartinė situacija yra aukso amžius, siūlau neužsiliūliuoti sprogstančiais pardavimais ir nepamiršti pagarbos klientui, net jei jis dabar ir įvarytas į kampą. Nes kai viskas baigsis ir liks pliki faktai – arogancija, nepagarbus elgesys, diskriminacija kainodara ir panašūs Jūsų, garbės nedarantys, poelgiai klientų galvose išliks. Tik tada jie jau nebebus Jūsų klientai.
Suprantu, kad daugeliui nuotaikos neramios, tūkstančiai žmonių neteko darbo, ar nesate tikri dėl savo ateities. Tai normalu. Šiuo metu turbūt 9 iš 10 išgyvena panašius jausmus. Bet ir po tamsiausios nakties visada išaušta rytas, po didžiausios audros visada ateina ramybė. Neleiskite blogoms mintims užvaldyti Jūsų galvų. Geriau smegenų energiją nukreipkite į prasmingą veiklą, kaip kad savęs tobulinimas. Nuotoliniai mokymai darbuotojams – pardavimo, derybų ar klientų aptarnavimo – žingsnis į priekį. Ta proga penktadienį, kovo 27 d. 10:00 darome vienos valandos webinarą – „Simpatijos sintetinimas. Kaip patikti žmonėms“. Visiškai NEMOKAMAI. Kas norite prisijungti parašykite mums – [email protected] ir susitinkame. Laikykimės. Stiprūs kartu.