Klaidinga manyti, kad rūdys automobilius puola tik tuo metu, kai keliai užversti storu sniego sluoksniu ar važiuojamoje kelio dalyje telkšo pliurzė. Pernelyg retai vėdinamos arba šildomos patalpos, kurioje laikoma transporto priemonė – nepaprastai gera terpė susidaryti rūdims. Korozija ima pulti automobilius ypač tuomet, kai jie garažuose paliekami nespėję gerai išdžiūti. Kai kuriais atvejais dėl rūpinimosi jau gali būti gerokai suvėluota, tad automobilius gelbsti tik arkų virinimas.
Arkų virinimas – viena geresnių išeičių
Kaip pastebi automobilių ekspertai, vairuotojai automobilius į garažus neretai pastato aplipusius sniegu. Tai vienareikšmiškai yra netoleruotini veiksmai. Drauge su tirpstančiu sniegu į automobilių plyšius ima bėgti ir druska. Tuomet teliks sulaukti pavasario, kuomet su pirmąja žaluma lauke ant kėbulų ima kaltis pūslės, po kurio laiko virstančios skylėmis. Šių pažeidimų taisymas neretai atsieina gerokai daugiau, nei kainavo pati transporto priemonė.
Nepakankamai gerai vėdinamuose, drėgmės persmelktuose garažuose atsiranda labai palankios sąlygos susidaryti ir pelėsiui. Juo nusikratyti tampa ne tik sudėtinga, bet ir gana brangu. Šį faktorių turėtų labiausiai įvertinti tie vairuotojai, kurie šaltesniu metų laiku savo automobilius nusprendžia palikti žiemoti. Visi jie rizikuoja sulaukti tos dienos, kai jų automobilį išgelbės tik arkų virinimas.
Kad ir kokio senumo automobilį turėtume, visada pravartu naudoti antikorozinę medžiagą. Kai kurie vairuotojai dar neprasidėjus žiemai pasirūpina automobilius padengti antikorozine danga. Tačiau tai būtina atlikti tik tuomet, kai automobilio dar nepėjo nusėsti rūdys.
Beje, automobilių gamintojai ir pardavėjai neretai gali pasiūlyti atlikti kėbulo cinkavimą, tačiau tokiais atvejais perspėja, kad tokia procedūra nereikėtų pernelyg susižavėti. Cinko sluoksnis kėbulus nuo korozijos gali apsaugoti tik labai trumpą laiko tarpą. Pakaks tik menkai įbrėžti dažus ar metalą, kad kėbulas būtų jau nebeatsparus korozijai.
Atsparumas korozijai
Automobilis bus ilgiau atsparus rūdis tiek, kiek su juo elgsimės tinkamai. Automobilių ekspertai patartų pripildyti degalų baką. Kaip pastebi specialistai, jog pustuščiuose bakuose žiemos metu ima rinktis garų kondensatas. Tuo metu, kai temperatūra tampa minusine, garai tampa ledu. Be to, pustuščiuose bakuose gerokai sparčiau kaupiasi nuosėdos bei formuojasi rūdys.
Dar keli patarimai tiems, kurie vairuoja žiemą. Visada vertėtų suskubti laiku pasikeisti valytuvus. Kai už lango šlapdriba, išvažiuoti iš savo kiemo, neturint gerų langų valytuvų, nepatariama. Langų valytuvus reikėtų keisti, kai tik jie ima skleisti didesnį garsą ar ant priekinių stiklų lieka nešvarumai bei akį rėžiančios vandens žymės.
Įsigykime ledo gremžtuką. Minimas prietaisas, visai kaip ir žieminės padangos, privalomas visiems be išimties vairuotojams. Juo būtina pasirūpinti, kai tik temperatūra ima kristi žemiau nulio. Be jau minėto ledo gremžtuko, labai patartina naudoti ir specialiai tam reikalui pritaikytą, ledą nuo lango tirpdantį skystį ir švelnesnį šepetį sniegui nuvalyti.
Užšalusių stiklų jokiais būdais neturėtume bandyti gramdyti peiliu, banko ar kitomis kortelėmis, kitokiais kietais daiktais. Tokiu būdu stengiantis nuvalyti stiklą rizikuojama įbrėžti stiklą. Verčiau sutepkime durelių gumas bei spyneles. Tam, kad rytais nebereikėtų ilgai lūkuriuoti prie užšalusių durelių ar šiurkščiai mėginti jas atplėšti, prieš dar ateinant šaltai žiemai, siūlytina sutepti durų gumas bei spyneles specialiais silikoniniais skysčiais. Iš pirmo žvilgsnio visi šie darbai atrodo pareikalaujantys nemažai laiko. Jei visus šiuos veiksmus atliktume periodiškai, automobilis būtų apsaugotas nuo rūdžių kaip įmanoma ilgiau ir arkų virinimas nebūtų aktualus taip dažnai.