Kaip ir daugelis Lietuvos gyventojų, pirmąją karantino dieną alytiškiai susidūrė ir su ryšio problemomis. Vienas šalia kito stovėjęs žmogus negalėjo prisiskambinti.
Po pirmadienio vidurdienio paaiškėjo, kad su balso ir trumpųjų numerių paslaugų sutrikimais susidūrė besinaudojantys „Tele2“ ir „Telia“ paslaugomis.
Telekomunikacijų įmonių atstovų teigimu, situaciją jiems apsunkino i po praūžusios audros „Laura“ ne visur buvo atkurtas elektros tiekimas, prisidėjo ir kovonavirusas, karantinas.
Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas išaugo beveik trečdaliu, tarptautinių duomenų srautas internetu pakilo daugiau nei trečdalius, o mobiliųjų duomenų srautas padidėjo dešimtadaliu.
Be ryšio kuriam laikui klientus palikę operatoriai to neakcentuoja, tačiau daug įstaigų pradėjo darbą nuotoliniu būdu, o tai ženkliai padidino įvairių komunikacijų poreikį.
Pirmadienį ne visoms įstaigoms pavyko klientus aptarnauti per nuotolį – sutrikus telekomunikacijos tiekėjo paslaugų veiklai susisiekti laikinai nebuvo galimybės, pavyzdžiui, su Lietuvos advokatūros bendruoju numeriu.