„Atidaryti penki nauji restoranai, pardavimai Lietuvoje išaugo 12 proc.“, – praėjusių metų rezultatais pasidžiaugė Baltijos šalyse ir Suomijoje didžiausias greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“.
Pasak „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorės Ievos Salmelos, du nauji restoranai duris šiemet atvers Klaipėdoje ir Vilniuje, lėšos taip pat bus skiriamos padažų gamyklos ir logistikos centro Kauno rajone statyboms ir iš anksčiau veikiančių tinklo restoranų renovacijai bei skaitmenizavimui.
Lietuvoje šiuo metu veikia 56 „Hesburger“ restoranai, vienas jų – Alytaus miesto ir rajono sandūroje, verslo centre prie degalinės „Stateta“.
Kaip Alytausgidas.lt naujienų portalą informavo I. Samela, pardavimų apimtys Alytaus „Hesburger“ per metus padidėjo, o prie to prisidėjo 12 restorane dirbančių žmonių.
Plėtros Alytuje „Hesburger“ dar neplanuoja, tačiau jau lankėsi „McDonald's“ atstovai, galimybės investuoti pristatytos ir kitiems pasaulyje žinomiems greito maisto restoranams „Burger king“ ir KFC.
„McDonald's“ prekės ženklo atstovai regione ne tik atsiliepė, tačiau ir apsilankė Alytuje, išsakė savo pageidavimus, jaispasidalino ir „Burger king“ bei KFC“, – mūsų portalui patvirtino Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis. Pasak „McDonald's“, jeigu jie ateis į Dzūkijos sostinę ar jos apylinkes, tai į tą vietą, kur per apytiksliai 20 kvadratinių kilometrų gali susiformuoti apytiksliai 100 tūkstančių žmonių auditorija.
Įdomu, kad sudėjus Alytaus miesto ir rajono gyventojus popieriuje gautume per 75 tūkstančius, visi kiti lankytojai turėtų pravažiuoti ar atvykti iš artimiausių rajonų. Prienų r. gyventojų skaičius yra per 25 tūkst. (įskaitant nepilną tūkstantį Balbieriškyje ir apie tūkstantį Jiezne), Lazdijų r. – iki 25 tūkst. (įsk. nepilną tūkstantį Seirijuose), Druskininkų sav. – apie 12 tūkst. (įsk. per tūkstantį Leipalingyje), Birštono sav. (per 2 tūkst.) ir Varėnos r. – apie 8 tūkst. (įsk. apie tūkstantį Merkinėje).
Alytaus m. meras įvardijo, kad investicijomis Alytuje domisi ir „Apollo bouling“, „Forum cinemas“. Jeigu jie ar kiti įsikurtų Dzūkijos sostinėje, paskui ateitų ir susijusių paslaugų, pramogų teikėjai. Anot N. Cesiulio, būtent kompleksinės investicijos, įsikeliant į kokį nors naujai atsidarantį prekybos ar pramogų centrą domintų prekės ženklo KFC restoranų atstovus.