10 c Alytus
Pirmadienis, Vasario 17d.
Rėmėjų turinys
2019 Gruodžio 18d.
0

Kuo skiriasi probiotikai nuo prebiotikų? Atraskite jų naudą ir mėgaukitės geresne savijauta

title

 

Probiotikai bei prebiotikai – tai du, labai panašiai skambantys žodžiai. Galbūt todėl didelė dalis žmonių neskiria šių sąvokų ir negali paaiškinti, kuo naudingi probiotikai ir kodėl mūsų organizmui reikalingi prebiotikai. Taigi, kviečiame susipažinti su šiomis sąvokomis bei suprasti esminį skirtumą.

Kiekvieno žmogaus virškinamajame trakte galime rasti daugiau nei 200 rūšių bakterijų, vienos iš jų  - blogos, kitos – geros. Gerosios bakterijos ir yra vadinamos probiotikais. Jie žmogaus organizmui yra reikalingi dėl daugybės priežasčių: stiprina imuninę sistemą, padeda palaikyti normalią virškinamojo trakto veiklą. Be to, probiotikų trūkumas gali paskatinti alergijų bei lėtinių ligų tikimybę, organizmui sunkiau įsisavinti vitaminus bei mikroelementus. Ohhira.lt – spauskite čia, jei norite sužinoti daugiau apie probiotikų naudą savo organizmui.

Paprastai šių bakterijų santykis yra 20:80. Ir nors gerųjų bakterijų žmogaus organizme yra kur kas daugiau nei blogųjų, dėl įvairių priežasčių (po antibiotikų vartojimo, patyrus labai didelį stresą netinkamai maitinantis ir t.t.), gerųjų bakterijų kiekis žmogaus organizme sparčiai sumažėja. Tad, tam, kad žmogaus organizme būtų palaikoma gerųjų bakterijų pusiausvyra, būtini prebiotikai – gerųjų bakterijų maistas, sudarantis palankią terpę joms daugintis.

Taigi, jei norite, kad jūsų organizmui netrūktų gerųjų žarnyno bakterijų, būtina vartoti prebiotikus. Tokie maisto produktai, kaip avižos, bananai, smidrai, riešutai, česnakai, svogūnai, kviečių sėlenos bei daugelis kitų, yra natūralūs prebiotikų šaltiniai. Tačiau vertinant įvairių apklausų rezultatus matyti, kad mūsų šalies gyventojai vartoja per mažai prebiotikų turinčių produktų. Dauguma žmonių yra linkę teikti pirmenybę perdirbtam arba greitam maistui, kuris organizmo nepraturtina nei taip reikalingais prebiotikais, nei vitaminais. Tačiau ir tai dar ne viskas – vis daugėja apklausų, skelbiančių išvadas apie tai, kad mokyklinio amžiaus vaikai valgo per mažai šviežių vaisių ir daržovių, kurie yra pagrindinis prebiotikų šaltinis. Tad, jei vartojate daug perdirbto, greito maisto; nemėgstate skaidulinių medžiagų turinčių maisto produktų ar turite atžalų, kurioms sunku įsiūlyti porciją šviežių daržovių salotų, jums ir jūsų šeimos nariams vertėtų rinktis maisto papildus, kuriuose yra prebiotinių kultūrų. Jų vartojimas padės palaikyti tinkamą gerųjų žarnyno bakterijų pusiausvyrą, palaikyti normalią virškinamojo trakto veiklą; sumažinti alergijų bei lėtinių ligų tikimybę. Šie maisto papildai puikiai tinka kūdikiams, vaikams, moterims bei vyrams – visai šeimai.

Ieškodami atsakymo į klausimą, kur pirkti maisto papildų su prebiotinėmis kultūromis, rasite daug pasirinkimų – gaminį galima įsigyti parduotuvėse, vaistinėse. Tačiau neturintiems laiko lankytis įvairiose prekybos vietose, puikiu pasirinkimu gali tapti maisto papildai su prebiotinėmis kultūromis. Daugiau informacijos rasite https://www.ohhira.lt/prebiotikai/.

Maisto papildai su prebiotinėmis kultūromis – puikus ir greitas būdas pasirūpinti sklandžia virškinamojo trakto veikla bei užtikrinti geresnę savijautą.

 

Komentarai

0
Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
traffix.lt

Šią savaitę Dzūkijoje

  • Riešutų duona