Lietuvoje veiklą pradėjo asmeninių paskolų pasiūlymų platforma „Credit King“. Planuojama, kad per https://creditking.lt/ platformą 2020 metais vartotojai pasiskolins daugiau nei 20 mln. Eur.
Platformoje galima palyginti trumpalaikio ir ilgalaikio vartojimo paskolų, automobilių lizingo ir paskolų refinansavimo pasiūlymus. Bendrovės partnerių individualizuoti pasiūlymai pateikiami vartotojams per mažiau nei valandą nuo užklausos pateikimo.
Šiuo metu „Credit King“ bendradarbiauja su 6 paskolų bendrovėmis ir tarpusavio skolinimo platformomis: „Vivus.lt“, „Paskola23“, „SAVY“, „Kreditų centru“, „Paskolų klubu“ ir „Centro kredito unija“. Siekiant pateikti didžiausią pasiūlymų spektrą ir pateikti geriausias skolinimosi sąlygas Lietuvoje, artimiausiu metu prie platformos turėtų prisijungti dar 4 kredito bendrovės.
Be to, „Credit King“ verslo modelis leidžia individualizuotų paslaugų pateikimo ir palyginimo paslaugas vartotojams teikti visiškai nemokamai.
Leidžia priimti geresnį sprendimą
Lietuvos banko duomenimis, šių metų rugsėjo pabaigoje Lietuvos namų ūkiai iš finansų įstaigų buvo pasiėmę vartojimo paskolų už 741 mln. Eur. Tai yra didžiausia suma nuo 2011 m. pabaigos. ( https://www.lb.lt/lt/paskolos-gyventojams ). Panašias tendencijas galima pastebėti ir kitose Europos valstybėse.
Augant vartojimo paskolų populiarumui itin svarbu atkreipti dėmesį į atsakingą skolinimąsi ir finansinį švietimą. Vartotojai dažnai apsirinka vertindami tik paskolos palūkanas, nes tai nėra vienintelis mokestis, kurį taiko kredito davėjai. Taip pat reikėtų įvertinti vienkartinio sutarties sudarymo mokesčio dydį, mėnesinį sąskaitos administravimo mokestį ir kitus kriterijus.
Viktorija Masiulionytė, „Credit King” komunikacijos vadovė, pasakoja, kad vartotojai dažnai skolinasi ne pačiomis palankiausiomis sąlygomis dėl laiko ir žinių stygiaus. Todėl bendrovė sprendimo priėmimą palengvina pateikdama galutinius individualius kredito įstaigų pasiūlymus. Tai leidžia klientui pasirinkti labiausiai jam tinkantį pasiūlymą ir pasirašyti kredito sutartį.
„Visų pasiūlymų gavimas ir kruopštus įvertinimas pareikalauja daug laiko bei pastangų. Todėl mes siūlome užpildyti vieną paraišką ir greitai gauti bei palyginti individualizuotus pasiūlymus iš skirtingų vartojimo kredito teikėjų. „Credit King“ informacinių technologijų sprendimai leidžia palyginti visas skolinimosi sąlygas pagal kiekvieno žmogaus individualią situaciją ir pasiimti vartojimo kreditą, autolizingo ar paskolų refinansavimo paslaugas geriausiomis sąlygomis“, – aiškina Viktorija Masiulionytė.
Augina komandą ir ruošiasi užsienio rinkoms
UAB „Vertikalus dangus“, valdanti „Credit King“ prekės ženklą, šiuo metu turi 6 darbuotojus. Vilniuje įsikūrusi bendrovė per artimiausią pusmetį komandą planuoja išauginti bent iki 10 darbuotojų.
„Norime, kad skolindamiesi mūsų klientai priimtų individualiai geriausią ir atsakingą sprendimą. Todėl investuojame ne tik į vartotojui suteikiamos patirties gerinimą interneto svetainėje, bet ir klientų aptarnavimą telefonu. Pokalbiai su paskolų ekspertais šioje rinkoje itin svarbūs, todėl artimiausiu metu didinsime jų skaičių,” – pasakoja Viktorija Masiulionytė.
Įsitvirtinus Lietuvos rinkoje „Credit King“ planuoja dar sparčiau didinti komandą ir plėstis į kitas Europos valstybes.
„Credit King“ prekės ženklą valdanti UAB „Vertikalus dangus“ yra Lietuvos banko sudarytame nepriklausomų vartojimo kredito tarpininkų sąraše.
Asmeniniai duomenys, kuriuos reikia pateikti, siekiant gauti vartojimo kreditą
Vardas ir pavardė
Asmens kodas
Amžius
Dokumento tipas
Dokumento numeris
Užsiėmimas
Pajamos
Kiti įsipareigojimai
Būsto paskolos įmoka
Miestas
Adresas
Šeimyninė padėtis
Pajamas patvirtinantys dokumentai
Tapatybę patvirtinantys dokumentai