Nuo šeštadienio septintos valandos vakaro iki sekmadienio septintos ryto – tokį išmeginimą publikai rugsėjo 21-ąją suplanavo Alytaus miesto teatras, kviečiantis į jau tradicine tampančią kultūros naktį „Com•moon•a“.
Į naktį po Rotušės a. 2 stogu (ir virš) jo turėtų sutilpti 20 renginių, tiek drąsių ar aštrių, tiek skatinančių matyti, girdėti, diskutuoti ir vertinti.
7 spektakliai, 5 performansai ir kūrybinės dirbtuvės, 3 koncertai – tiek ir dar daugiau programoje suskaičiavo „Com•moon•a“, taip pat rodysiantys kino seansus ir vykdysiantys kitas veiklas.
Lietuvos neklasikinių teatrų rudens derlių pristatys „Atviras ratas“ („Poetinė nemiga/strofų lopšinės“), režisieriaus Pauliaus Markevičiaus vedama meno ir mokslo laboratorija „Signalai“, „Teatronas“ („Kandidas arba optimizmo mirtis“ (N-16)) ir šeimininkas Alytaus miesto teatras („Ki(t)okia“).
Įvairioms užsienio kūrėjų bangoms Dzūkijos sostinėje atstovaus apie moters gyvenimą kalbantis, režisierės Carolina Ortega ir jos tarptautinės trupės spektaklis „No way out“ („Išėjimo nėra“ (N-16)) ir režisieriaus Vasile Nedelcu su kolegomis sekama istorija „My father held a gun“ („Mano tėvas laikė ginklą“), taip pat Raphael Rodan ir Sahand Sahebdivani vedamos kūrybinės dirbtuvės „Basics of storytelling as a performance art form“.
„Com•moon•a“ šiemet pateiks ir Beno Šarkos performansą („Skylės ir dulkės“), Gildo Aleksos dirbtuves („Pašiepimas teatre: smurtas prieš save patį“) bei Petro Lisausko judesio performansą („SMS suggest me service““), koncertus (Jurgos Šeduikytės, grupių „Šuo Leila“ ir „Velvet“) ir kiną (Ramunės Rakauskaitės „Kelionės namo“ ir „Trys skrybėlės“).
Blūdijam?