4 c Alytus
Ketvirtadienis, Lapkričio 21d.
Rėmėjų turinys
2019 Rugpjūčio 21d.
0

Verslo dovanos ir spalvų psichologija

title

Dėl gražios spalvų paletės, kuria gamta pasipuošia metų laikui atsisukus į rudenį, kiekvienas jaučiame tą malonų spalvų žaismą. Ruduo yra vienas iš spalvingiausių metų laikų sezonų. Lapuočių medžių viršūnės pirmiausia pasipuošia geltona, paskui raudona ir galiausiai ruda spalva. Ar pastebėjote, kad žvelgdami į geltonus žalumynus jaučiame ramybę, raudona spalva primena energiją ir gyvybingumą, o ruda spalva suteikia jaukumo ir saugumo jausmą? Spalvos turi išskirtinę psichologinę reikšmę, kurią puikiai suprantame savo kasdieniniame gyvenime.

Ar norėtumėte padėti tašką ant jau gerai pasirinktos verslo dovanos savo verslo partneriui? Pabrėžkite pasirinkimą teisinga produkto spalva. Mes surinkome keletą įdomių faktų apie tai, ką Jūs intuityviai jaučiate apie tam tikrą produkto spalvą, ir kokia jų reikšmė gali būti jūsų verslo santykiams su esamu ar būsimu verslo partneriu.
Spalvos daro daug didesnę įtaką, nei mes manome

Bet kuriuo dienos metu mes esame apsupti daugybe spalvų. Nors mes neįsivaizduojama, tačiau mus supančios spalvos yra neatsiejama mūsų bendravimo dalis. Spalvų psichologiją tyrę mokslininkai nustatė, kad kievkiena spalva skirtingiems žmonėms gali turėti skirtingą poveikį, taip pat yra ir keletas bendrų taisyklių, susijusių su spalvų poveikiu mūsų smegenims. Kai kurios pagrindinės spalvų savybės:

Balta spalva: primena sniegą, angelą ir žiemą, simbolizuoja taiką, tylą, naują pradžią, tiesą, nekaltumą. Bet kokia baltos spalvos reklaminė dovana tikrai paliks ženklą tarp partnerio ir Jūsų, nes balta spalva gali būti derinama su visomis spalvų spektro spalvomis.

Geltona: šią spalvą siejame su kūrybiškumu, ji išreiškia ryškumą ir drąsą ir dažniausiai simbolizuoja jaunystę, žaismingumą ir smalsumą. Jei verslo partneriui padovanosite dovaną, kurią norite, kad jo ar jos vaikas naudotųsi, rinkitės geltoną gaminio spalvą. Suaugusiesiems taip pat patinka geltonos spalvos verslo dovanos ir galbūt labai tiks geltonas skėtis, kuris lietingą dieną jūsų pasivaikščiojimą gatvėmis daro malonesnį, ryškesnį ir spalvingesnį, tačiau jūs dar nežinojote, kodėl.

Oranžinė: šis geltonos ir raudonos spalvos mišinys mums primena saulę, skatina kūrybiškumą ir tuo pačiu atspindi gerą skonį ir jaukumą. Naudodami šią verslo dovanų spalvą paskatinsite aktyvumą, bendravimą ir įkvėpimą.

Raudona: simbolizuoja gyvenimą, meilę, energiją, greitį, gyvybingumą ir dinamiškumą. Teigiama prasme tai yra pati agresyviausia spalva, turinti didelę įtaką intelektualinei veiklai.

Žalia: kantrybės spalva, primenanti gamtą ir atspindinti laimę, saugumą ir pusiausvyrą. Kruopščiai parinktos žalios spalvos verslo dovanos padės partneriui nusiraminti ir sudaryti lojalumo bei moralės įspūdį. Šią spalvą pasirinkus atkreipiate dėmesį į ekologišką reklamos gaminį, nes ji yra susijusi su perdirbimu ir aplinkos apsauga.

Mėlyna: su šia spalva mes sujungiame vandenį ir dangų, o mūsų mintys, žvelgdamos į mėlyną spalvą, eina į laisvę ir gylį. Tai kuria vystymąsi ir išmintį. Kadangi mėlyna spalva išreiškia autoritetą, uniformos ir darbo drabužiai dažnai naudojami mėlynos spalvos, kuri simbolizuoja  švarumą ir apsaugą. Mėlyna taip pat atspindi atvirumą, intelektą, viltį ir siekimą kažko aukštesnio, ji yra puiki spalva, renkantis dovaną verslo partneriui.

Violetinė: yra mėlynos ir raudonos spalvos mišinys, išreiškiantis intelektą ir emocijas. Violetinė taip pat suteikia prabangos ir prestižo pojūtį, nes ji visada buvo siejama su galia ir turtais. Šios spalvos verslo dovana, be kita ko, atspindės nuosaikumą, valdymą ir išmintį.

Rožinė: ši švelni spalva primena gražų gimimo laiką ir išskiria švelnumą, moteriškumą, pozityvizmą ir žaismingumą. Nenuostabu, kad mūsų populiariausi moteriški produktai, skirti reklaminėms dovanoms, yra šios spalvos!

Ruda: yra viso to, kas apčiuopiama ir stabilu, simbolis. Pasak mokslininkų, ji užgesina netikrumą. Visos šios savybės taip pat yra gerų verslo santykių pagrindas, todėl pasirinktos šios spalvos reklaminės dovanas yra protingas žingsnis. Taip pat ruda spalva simbolizuoja paprastumą, patogumą ir saugumą.

Juoda: vienintelė spalva, kurią sudaro visų spalvų mišinys. Tai simbolizuoja prestižą ir yra ypač populiari „premium klasės“ verslo dovanų spalva, kurios labai daug produktų galite rasti mūsų tinklalapyje. Ši spalva yra universaliausia ir labai plačiai naudojama abiejų lyčių ir bet kokio amžiaus žmonių pasirinkimuose.

Verslo dovanų spalvos

Iš patirties galime patvirtinti, kad dauguma mūsų klientų spalvas sieja su įmonės logotipo spalvomis. Daugeliu atvejų spalvų tęstinumas padidina jūsų klientų ir verslo partnerių bendrą matomumą. Nepaisant to, vienareikšmikai nepatariame susieti įmonės logotipo spalvas su verslo dovanų pasirinkimu.

Pabandysime paaiškinti pavyzdžiu. Nusprendėme, kad mūsų įmonė gaminsis skėčius ir kadangi mūsų logotipas yra raudonos spalvos, norime tos pačios spalvos skėčių. Dabar iškyla problema, kai mes įteikiame tokį skėtį svarbiam, subrendusiam generaliniam direktoriui. Ar įsivaizduojate jį su raudonu skėčiu? Galutinis bet kurios reklamos tikslas yra įsitraukimas ir įsijautimas į jūsų kliento asmeninį gyvenimą. Todėl dažnai tikslinga naudoti neautralias verslo dovanų spalvas (juoda, balta, pilka ir kt.), Nes su jomis mes aprėpiame visą dovanų spektrą. Be abejo, spalvų pasirinkimas taip pat priklauso nuo situacijos ir tikslo, kartais dovana gali buti bent šiek tiek provokuojanti, kad pasiektų norimą tikslą. Tas pats pavyzdys su raudonu skėčiu ir raudonu logotipu, automatiškai iškyla klausimas kaip matysis raudonas logotipas ant raudono skėčio? Dažniausiai patariame imti kontrastingą gaminio spalvą logotipui, norint paryškinti kompanijos simbolio matomumą.

Kodėl tinkama spalva gali padėti paditinti apyvartą?

Kaip jau minėjome, spalvos yra vienas iš svarbiausių vaizdinės komunikacijos veiksnių, jos sukuria mūsų pačių išankstinę nuomonę apie gaminį ar prekės ženklą. Skirtingos kiekvieno asmens spalvos skleidžia skirtingas emocines reakcijas, kurios taip pat priklauso nuo jo patirties ir mąstymo būdo. Faktas yra tas, kad spalvos padeda parduoti, nes tyrimai parodė, kad beveik 85% vartotojų patvirtino, jog spalva buvo pagrindinė ta


Komentarai

0
Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
traffix.lt

Šią savaitę Dzūkijoje

  • 2 Donatai Alytuje
  • FOLKLORO ANSAMBLIO „ŽVANGUCIS“ 5 METŲ JUBILIEJUS