Užsienis ar Lietuvos didmiesčiai ne vieną vilioja savo perspektyvomis. Tačiau nemaža dalis yra ir tokių, kurie išvykę svajoja grįžti į savo gimtąjį miestą – ten, kur viskas taip pažįstama, kur bet kada gali apkabinti artimą. Alytuje jau 4 metus įsikūręs elektroninių mokėjimų sistemos „Paysera“ skyrius kuria naują tendenciją – čia savo karjeros laimę jau atrado dešimtys alytiškių, sėkmingai kūrę gyvenimą svetur ar didesniame Lietuvos mieste.
Fintech pradininkai Lietuvoje
„Paysera LT“ – jau 15-us veiklos metus skaičiuojanti lietuvių įkurta įmonė. Tai pirmoji įmonė Lietuvoje, gavusi elektroninių pinigų įstaigos licenciją, tad turinti ir ilgiausią mokėjimų patirtį šalyje. Įmonė savo drąsa ir inovatyviais sprendimais prisidėjo ir prie to, kad Lietuva praminta Fintech rojumi.
IBAN sąskaita, pervedimai, valiutos keitimas, verslo sąskaita, įmokų surinkimas, mokėjimo kortelė, individualūs mokėjimų sprendimai verslui – visa tai privatiems ir verslo klientams siūlo mokėjimų sistema „Paysera“. Šimtais tūkstančių skaičiuojami klientai paslaugomis naudojasi daugiau nei 180-yje pasaulio šalių. „Paysera“ tinklą sudaro kelios skirtingos įmonės, įsikūrusios Estijoje, Latvijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje ir Lietuvoje. Mūsų šalyje įmonė turi skyrius Vilniuje, Kaune ir Alytuje.
Turbūt ne vienam kyla klausimas, ką šis technologijų grynuolis veikia Alytuje – mieste, kurio ⅔ ploto užima miškai? /foto1/
Technologijos gamtos apsupty
Alytuje įsikūrusi dalis „Paysera“ klientų aptarnavimo centro. Jeigu kada nors rašėte ar skambinote į šią įmonę, greičiausiai, bendravote su alytiškiu. Pasak Alytaus skyriaus vadovės Zinos Zubrickienės, būtent iš Alytaus dažniausiai atsiliepiama į klientų skambučius.
„Paysera“ kelias Alytuje prasidėjo 2015 m. Tada rinktasi tarp Ukmergės ir Alytaus, kuris laimėjo dėl vietos patrauklumo ir perspektyvos rasti daugiau profesionalių darbuotojų. Šiai dienai „Paysera“ skyriuje Alytuje dirba 14 klientų aptarnavimo specialistų.
„Mūsų kasdieninė užduotis – bendravimas su klientais – skambučiais, elektroniniais laiškais, socialiniuose tinkluose. Galbūt tai gali skambėti nuobodžiai, tačiau nuobodumo mūsų kasdienybėje mažai – žmonės ir situacijos skiriasi, kas kartą turi atrasti tai situacijai tinkamiausią sprendimą, prisitaikyti prie žmogaus. Be to, pati sritis – technologijos ir finansai – nėra pati lengviausia, kad galėtum laisvai konsultuoti, turi nemažai išmanyti – priėmus naują žmogų, mokymuisi ir žinių kaupimui skiriamas beveik visas bandomasis laikotarpis“, – pasakoja Z. Zubrickienė.
Galimybė augti, karjeros perspektyvos tarptautinėje įmonėje, stabilumas bei kolektyvas – tai dirbantys „Paysera“ klientų aptarnavimo centre įvardija didžiausiais privalumais. Darbuotojų istorijos skirtingos – vienos grįžusios iš emigracijos, kitos iš didmiesčių, yra tokių, kurios dirbo visai kitoje srityje arba atėjo dirbti tik pabaigusios mokslus. Tai, kad dauguma dirba jau ilgiau nei 2 metus, tik įrodo, kad čia gera, ne viena tvirtina, jog būtent čia atrado savo vietą, džiugina ir tai, kad galima finansiškai stabiliai gyventi ir gimtame mieste, kur viskas šalia – namai, darželiai, parkai. Stabilumas reiškia ir tai, kad gali būti ramus dėl savo darbo vietos – įmonė niekur nedings, darbo vieta visada lauks tavęs – tai itin aktualu mamoms, grįžusioms po vaiko priežiūros atostogų – „Paysera“ jos visada laukiamos.
„Darbus pasidaliname pagal tai, kuri sritis kuriai labiausiai patinka ir sekasi – yra tokių, kurios tik priima skambučius, yra tokių, kurios daro viską – su klientu bendrauja ir gyvai, ir raštu. Vidutiniškai per dieną atsiliepiame į 400 skambučių, atsakome apie 600 laiškų ir 200 realiu laiku pateiktų žinučių. Birželis buvo rekordinis – buvo diena, kai vien skambučių kiekis pasiekė 900. Tempas tikrai nemažas, darbas nelengvas, tačiau viską atperka nuostabus kolektyvas – gyvename draugiškai net ir už darbo ribų, visada viena kitai padedame. Kolektyvo santykiai yra labai didelė motyvacija, nauji darbuotojai praktiškai visada ateina per rekomendacijas – geri atsiliepimai sklinda labai greitai“, – džiaugsmo neslepia vadovė Z. Zubrickienė.
Pasak jos, ne paskutinėje vietoje ir kiti didelės įmonės privalumai: sveiki užkandžiai, lankstus darbo grafikas, kas mėnesį organizuojamos bendros pramogos, didžiosios metų pramogos – vasarą – plaukimas baidarėmis, žiemą – slidinėjimas kalnuose, taip pat neseniai pradėtos organizuoti darbostogos – „Paysera“ darbuotojai jau pabuvojo Balyje, Turkijoje, artimiausia kelionė laukia į Egiptą. Taip pat karjeros perspektyvos – Alytus gali būti puikus tramplinas į karjerą kituose „Paysera“ padaliniuose Lietuvoje ar kitose šalyse.
Kaip galima suprasti, Alytaus skyriuje dirba vien moterys, tad kyla klausimas – kur vyrai? „Taip susiklostė, kad šiuo metu mūsų kolektyvas moteriškas, tačiau jokių stereotipų ar apribojimų šiuo klausimu nėra. Vilniaus klientų aptarnavimo centre sėkmingai darbuojasi ne vienas vyras”, – užtikrina Z. Zubrickienė.
Ieško komandos pastiprinimo
Kalba nukrypo apie darbuotojų paiešką ne veltui. Pasak Z. Zubrickienės, šiai dienai Alytaus skyrius yra pasiruošęs priimti bent 5 naujus komandos narius.
Paklausta, kokie reikalavimai keliami kandidatams, vadovė šypsosi – noras ir motyvacija svarbiausia. „Patirtis, kompetencija – svarbu, bet per 5 darbo metus įsitikinau, kad už viską svarbiausias žmogaus noras dirbti, o jeigu dar konkrečiai pas mus, tai sėkmė garantuota. Turime ne vieną pavyzdį, kai žmonės ateina visiškai iš kitos srities – balti švarūs lapai, arba, atrodo, kuklumo įsikūnijimas – galvoji, kaip jis galės atlaikyti klientų pyktį ir atsakyti į klausimą? Bet šie žmonės degė dideliu noru dirbti, mokytis ir šiandien tai yra vieni geriausių darbuotojų“.
Vadovė juokauja, kad tik atėjęs dirbti į „Paysera“, supranti, kiek daug įmonė gali pasiūlyti. Klientų aptarnavimo centre vietą sau atranda ir studentai, ir vaikus auginančios mamos, tad jeigu tik turite nuojautą, kad klientų konsultavimas jums prie širdies, nelaukite, siųskite savo CV!
Daugiau apie „Paysera“ ir įmonėje siūlomas pozicijas: http://bit.ly/karjeraPaysera.