Arčiausiai prie Alytaus esančiame kurorte Birštone išgaunamo mineralinio vandens „Vytautas“ butelių etiketės nuotaikingai atsinaujino.
Ant jų nurodomos dabar septynios skirtingos situacijos, kai tinka atsigerti natūralaus, aukštos mineralizacijos vandens.
Naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti, lengvai provokuoti. „Po kavos“, „Po maisto“, „Po pirties“, „Po sekso“, „Po sporto“ ir „Po vakarėlio“ – tokios situacijos atvaizduotos ant naujųjų „Vytauto“ etikečių.
Kadangi „Vytautas“ yra oficialus neatlygintinos kraujo donorystės rėmėjas, tai viena iš etiketėje pristatomų situacijų – „Po kraujo davimo“.
Vartotojų tyrimai parodė, kad daugelis pirkėjų didesnį dėmesį į etiketę atkreipia tada, kai ji yra sukurta atsižvelgiant į jų gyvenimo būdą, pomėgius. Kaip tik visos ant naujųjų etikečių vaizduojamos situacijos „išplauna“ mineralus iš organizmo, o norint jaustis gerai, rekomenduojama atsigerti aukštos mineralizacijos vandens.
„Vytautas“ su septyniomis skirtingomis naujomis etiketėmis parduotuvėse bus išdėstomos taip, kad paskatintų pirkėjus žaismingai ieškoti vienos ar kitos norimos.