Pasakysiu ne i tema. Kautroje vistiek isliko ta pati problema tai vairuotoju pokalbiai telefonu vairuojant. Gal tegu vadovybe at**** kamera ir i vairuotoja. Vaziavau tai puse marsruto kaip niekur nieko pliurpe telefonu. Ir svarbiausia visi keleiviai nieko nesako.
stebuklai vieni su kautra,panasu i cirka,tik is to cirko pasipelnys neblogai.turi vezti uz dyka tokiais atvejais,o ne isverte snukius dar lupa nuo zmoniu centus.
O jei aš pinigų neturiu, o tik elektroninį bilietą? O jei ir turiu, tai kodėl turiu mokėti 10 centų brangiau nei šiaip mokėčiau? Manau kad tokiais atvejais Kautra problemas ir nuostolius turėtų prisiimti ant savęs, o ne permesti ant keleivių. Tai būtų garbinga iš jų pusės, nes tai jų gedimai.
sake nebrangs bilietai,kodel pabrango pas vairuotoja perkant?TIPO,kad nesitrukdytu?ar,kad tik nulupt nors centa..Urodu urodai kautros.
Kiek pagyrų buvo, bet visvien gaunasi šnipštas. Esant tokiai tvarkai, važiuojančių nepadaugės, bet pamažės.
Pasakysiu ne i tema. Kautroje vistiek isliko ta pati problema tai vairuotoju pokalbiai telefonu vairuojant. Gal tegu vadovybe at**** kamera ir i vairuotoja. Vaziavau tai puse marsruto kaip niekur nieko pliurpe telefonu. Ir svarbiausia visi keleiviai nieko nesako.
O jei nuolatinį turi, tai kokia nauda papildomai mokėt.
stebuklai vieni su kautra,panasu i cirka,tik is to cirko pasipelnys neblogai.turi vezti uz dyka tokiais atvejais,o ne isverte snukius dar lupa nuo zmoniu centus.
O jei aš pinigų neturiu, o tik elektroninį bilietą? O jei ir turiu, tai kodėl turiu mokėti 10 centų brangiau nei šiaip mokėčiau? Manau kad tokiais atvejais Kautra problemas ir nuostolius turėtų prisiimti ant savęs, o ne permesti ant keleivių. Tai būtų garbinga iš jų pusės, nes tai jų gedimai.
Nepatyriau jokių nepatogumų, atsiskaičiau vakar ir ryte, ir vakare
autobusią
atotogauja