8 c Alytus
Antradienis, Lapkričio 12d.
AlytusTransportas
2019 Gegužės 2d.
8

Elektroninio bilieto savininkai Alytuje patyrė nepatogumų

titleAsociatyvi iliustracijaAlytausgidas.lt nuotr.

Didelį alytiškių susidomėjimą sukėlusi viešojo transporto naujovė - elektroninis bilietas - Alytuje šiandien neveikė. Nepatogumų patyrė keleiviai, kurie, kad ir turintys el. bilietus, buvo priversti pirkti nuo gegužės kaip tik įsigyjant autobusią 10 centų pabrangusius vienkartinius važiavimo bilietus.

Daug su viešuoju transportu Alytaus mieste susijusių asmenų šiuo metu atotogauja, todėl oficialaus atsakymo teko palaukti, tačiau susidariusią situaciją patvirtino ir pakomentavo „Kautra“.

Vežėjo paslaugą teikianti įmonė, per pirmas dienas Dzūkijos sostinėje pardavusi kelis tūkstančius el. bilietų, Alytausgidas.lt naujienų portalui pripažino, kad keleiviai turėjo vienokių ar kitokių nepatogumų.

Pasak „Kautros“ atstovo Justino Vadlugos, gegužės 2 dieną keliuose autobusuose Alytuje buvo sutrikęs komposterių, kuriais aptarnaujami ir el. bilietai, darbas.

El. bilietus turintys, juos įvairiomis sumomis pasipildę keleiviai ne tik negalėjo naudotis persėdimu, tačiau norėdami važiuoti, turėjo pirkti naujus vienkartinius bilietus.

Laimei, tokia padėtis susidarė skirtingu dienos metu ir ne visuose autobusuose.Vienuose autobusuose komposteriai neveikė ryte, kiti - popiet. 

„Diegiami sistemos atnaujinimai, technikai dirba, kad šis sutrikimas nepasikartotų. Apgailestaujame ir atsiprašome visų keleivių kuriems tai sukėlė nepatogumus", - atsiprašė alytiškių vežėja „Kautra“.


Komentarai

8
Valentinas2019-05-06
sake nebrangs bilietai,kodel pabrango pas vairuotoja perkant?TIPO,kad nesitrukdytu?ar,kad tik nulupt nors centa..Urodu urodai kautros.
Vytas2019-05-06
Kiek pagyrų buvo, bet visvien gaunasi šnipštas. Esant tokiai tvarkai, važiuojančių nepadaugės, bet pamažės.
Keleivis2019-05-05
Pasakysiu ne i tema. Kautroje vistiek isliko ta pati problema tai vairuotoju pokalbiai telefonu vairuojant. Gal tegu vadovybe at**** kamera ir i vairuotoja. Vaziavau tai puse marsruto kaip niekur nieko pliurpe telefonu. Ir svarbiausia visi keleiviai nieko nesako.
Keleivis2019-05-03
O jei nuolatinį turi, tai kokia nauda papildomai mokėt.
klevas2019-05-03
stebuklai vieni su kautra,panasu i cirka,tik is to cirko pasipelnys neblogai.turi vezti uz dyka tokiais atvejais,o ne isverte snukius dar lupa nuo zmoniu centus.
cha cha2019-05-03
O jei aš pinigų neturiu, o tik elektroninį bilietą? O jei ir turiu, tai kodėl turiu mokėti 10 centų brangiau nei šiaip mokėčiau? Manau kad tokiais atvejais Kautra problemas ir nuostolius turėtų prisiimti ant savęs, o ne permesti ant keleivių. Tai būtų garbinga iš jų pusės, nes tai jų gedimai.
Jonas2019-05-03
Nepatyriau jokių nepatogumų, atsiskaičiau vakar ir ryte, ir vakare
LIATUVEIS ESAMIA MEZGIME2019-05-02
autobusią
atotogauja
traffix.lt