miestui žymiai svarbiau išspręsti Ligoninės ir Kauno gatvių sankryžos pravažiavimą,nei Daugų ir Ulonų gatvių.Nes Kauno gatvės sankryžoje pastovūs kamsčiai ,leidžiantis nuo kalno,per siauras Ligoninės g.apatinis galas,o tikrai yra iš ko paplatinti,padaryti daugiau juostų.
O kaip atrodys mažas žiedas Daugų ir Ulonų gatvių sankryžoj? Šis žiedas gaunasi beveik ant įvažiavimo į dalinį, tai kaip kariai su savo technika ten laviruos? Tai kaip nors derinama su jais?
Žiede eismas vyksta nepertraukiamai,kaip tai nepertraukiamai,jei visuose miesto žieduose įrengtos pėsčiūjų perėjos,o žiedai tokie maži,kad įvažiavus į žiedą ir jei reikia praleisti dar ir pėsčiuosiuos,tai visame žiede eismas sustoja.
miestui žymiai svarbiau išspręsti Ligoninės ir Kauno gatvių sankryžos pravažiavimą,nei Daugų ir Ulonų gatvių.Nes Kauno gatvės sankryžoje pastovūs kamsčiai ,leidžiantis nuo kalno,per siauras Ligoninės g.apatinis galas,o tikrai yra iš ko paplatinti,padaryti daugiau juostų.
Žieduotas Alytus
O kaip atrodys mažas žiedas Daugų ir Ulonų gatvių sankryžoj? Šis žiedas gaunasi beveik ant įvažiavimo į dalinį, tai kaip kariai su savo technika ten laviruos? Tai kaip nors derinama su jais?
jau koki ketvirta karta apie ta pati raso,kiek dar kartu rasys.
Žiede eismas vyksta nepertraukiamai,kaip tai nepertraukiamai,jei visuose miesto žieduose įrengtos pėsčiūjų perėjos,o žiedai tokie maži,kad įvažiavus į žiedą ir jei reikia praleisti dar ir pėsčiuosiuos,tai visame žiede eismas sustoja.