4 c Alytus
Ketvirtadienis, Sausio 1d.
AlytusVerslasTransportas
2019 Sausio 23d.
29

Kaip vertiname pirmąjį Alytaus miesto naujųjų vežėjų mėnesį? (APKLAUSA)

titleAlytausgidas.lt nuotr.

Prabėgo pirmasis mėnuo, kai Alytuje važiuojame naujaisiais miesto viešojo transporto mikroautobusais. Į Dzūkijos sostinės gatves po daugelio metų sugrįžo ir didieji keleiviniai autobusai. Atrodo, kad naujos kokybės, tačiau tos pačios bilieto kainos paslauga alytiškiams ir miesto svečiams tiko, o jeigu kas erzino, tai nebent ... nepažįstami maršrutai, jų numeriai ir neretai, kur veža keleivius gerai nežinantys vairuotojai iš kitų miestų.

Šia proga – Alytausgidas.lt naujienų portalo parengtas interviu. Į klausimus atsako UAB „Kautra“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.

-    Mindaugai, koks būtų bendras jūsų pirmojo mėnesio vertinimas?

-    Pirmas mėnuo, natūralu, buvo darbingas. Kaip ir kiekvienoje naujoje vietoje –
mokomės, sprendžiame klausimus.

Tiesa, manau ne mes turėtume savo darbą vertinti, o tai turėtų daryti keleiviai.

Kalbant apie darbo pradžią norime padėkoti alytiškiams už supratimą ir toleranciją mūsų darbo trūkumams.

Matome, kad situacija keičiasi, nes jei darbo pradžioje gana nemažai stotelių vakarais buvo užstatomos automobiliais tai dabar to jau mažiau. Taip bendruomenė prisideda prie patogesnio visuomeninio transporto kūrimo.

-    Kurie maršrutai pasiteisino labiausia, veža daugiausia keleivių?

-    Populiariausi šie maršrutai - 1, 1A, 3, 4, 6. Didieji autobusai veža keleivius į darbus gamyklose ir iš jų, jie per piką būna pilnutėliai.

-    Dėl kurių maršrutų naudingumo ateityje abejotumėte, o jeigu ne uždarytumėte, tai juos keistumėte, koreguotumėte?

-    Reikia suprasti, kad viešasis transportas yra socialinė paslauga ir jei ji reikalinga, kad ir mažesnei daliai miestiečių, juos reikia atvežti. Juk nenorime pasakyti moksleiviams ar senai močiutei, kad nenorime vežti jos, nes tai kainuoja daug.

-    Kaip pasiteisino didesnių autobusų grįžimas į Alytaus miesto gatves?

-    Jau dabar yra vykimo laikų, kuomet  keleiviai vos telpa į didelius „Temsa” autobusus. Tam, kad miesto poreikiai būtų maksimaliai tenkinami, autobusų parką turi sudaryti mažos ir didesnės talpos autobusai. Keleivių srautas kinta priklausomai nuo metų laiko ar gamyklų darbo intensyvumo. Miestas turi būti pasiruošęs priimti įvairius keleivių srautų pokyčius.

-    Tenka girdėti, kad kai kurie vairuotojai, kai jų paklausia keleiviai, nežino, ką atskyti. Ar tiesa, kad daug vairuotojų pradžioje buvo ne alytiškiai?

-    Kol vairuotojų komanda alytiškiais neužpildyta, dirba ir vairuotojai iš Kauno, Prienų. Pasinaudodami proga kviečiame norinčius ir gerai nusiteikusius, o ypač vairuotojas prisijungti prie „Kautros“ komandos aptarnaujant Alytaus miesto maršrutus. Beje, įdomu, keli vairuotojai, atvykę iš Kauno, jau išreiškė norą pasilikti Alytuje - patiko ne tik darbas, bet ir pats miestas.

-    Buvęs pagrindinis viešojo transporto rinkos dalyvis po jūsų atėjimo darbuotojų skaičių sumažino perpus (paskutiniais mėnesiais atleisti 23 darbuotojai), be jo Alytaus miesto viešojo transporto sektoriuje dar dirbo 14 įmonių. Kiek ir kada vairuotojų pas jus atėjo iš ankstesnių miesto vežėjų?

-    Šiuo metu mūsų įmonėje dirba 21 vairuotojas, anksčiau keleivius mieste vežęs dirbdamas kitoje įmonėje. Vadinasi jei neateina dirbti tai nelabai galime ir kalbėti apie darbo praradimą. Bet kuriuo atveju – vis dar kviečiame autobusų vairuotojus ir vairuotojas dirbti mūsų įmonėje.

-    Kaip manote, kas kitiems vietiniams vairuotojams, daug metų vežusiems alytiškius, trukdo gauti darbą pas naują vežėją?

-    Gali būti, kad žmonės neteisingai suvokia darbą „Kautroje”. Pas mus prieš kiekvieną pamainą reikia pasitikrinti sveikatos tinkamumą. „Kautroje” negalima vairuoti autobuso su sportinėmis kelnėmis ar šortais, reikia vilkėti uniformą. Įmonėje aiškiai atskirti asmeniniai pinigai nuo įmonės pinigų už parduotus bilietus. Tai yra paprasta tvarka, kurios normalu, kad reikia laikytis. Kitokių trukdžių nėra, visuomet laukiame norinčių prisijungti prie komandos ir dirbti naujais autobusais Alytaus mieste.

-    Kada Alytuje sulauksime pirmosios stotelės su švieslente, per kiek laiko ir kur bus įrengtos visos?

-    Planuojame, kad elektroninės švieslentės miesto stotelėse atsiras kovo mėnesį. Septyniose stotelėse įrengsime devynias švieslentes. Intensyviausiose „Sodros” stotelėse bus įrengta po dvi. Viskas pagal skelbtą konkursą ir numatytas sąlygas sutartyje.

Nr.

Stotelės pavadinimas

Kryptis

Vienpusė/dviguba

1

Kalniškės g.

Link centro

Vienpusė

2

I Alytaus aikštė

Link centro

Vienpusė

3

Poliklinika

 Link stoties

Vienpusė

4

Poliklinika

Link centro

Vienpusė

5

„Volungė“

Link pieninės

Vienpusė

6 ir 7

„Sodra“

Prie „Sodros“

Dviguba

8 ir 9

„Sodra“

 

Dviguba

-    Kada numatoma elektroninių bilietų veikimo pradžia Alytuje?

-    Mūsų techninis partneris UAB „DuTrys” intensyviai dirba prie elektroninių bilietų integracijos. Tikimės, kad keleiviai galės patogiai ir moderniai atsiskaityti už keliones jau šį balandį.

-    Važiavimo kaina. Ar atlikus investicijas ji liks 60 eurocentų už pilną bilietą?

-    Važiavimo kainą nustato ir tvirtina Alytaus miesto savivaldybės taryba. Savivaldybė sprendžia, ar didinti kainą keleiviams ir mažiau skirti lėšų dotacijoms, ar skirti daugiau dotacijų ir mažinti kainą keleiviui. „Kautra” kainodarai neturi jokios įtakos. Mes šiuo atveju keleivius vežame  pagal miesto nustatytą kainą.

-    „Kautra“ veža ne tik mieste, valdote Alytraus autobusų stotį. Iš jos keleivius renka ir „Žalgirio ekspresas“. Kaip manote, kodėl jis toks populiarus Dzūkijoje - Alytuje, Druskininkuose?

-    Labai džiugu, kad dzūkų tarpe yra labai daug „Žalgirio” fanų. Smagu, kad kiekvieno „Žalgirio ekspreso” metu iš Alytaus bei Druskininkų vyksta po vieną didelį autobusą. Tikimės, į sezono pabaigą fanų daugės.

-    Remiate Kauno „Žalgirį“. Galbūt jau turite ar esate numatę paramos, bendradarbiavimo projektų ir Dzūkijoje?

-    Smagu, kad galime prisidėti – praeitais metais komandai suteikėme visiškai naują „Temsa Marathon“ autobusą. Vežame ne tik „Žalgirį“, bet ir Lietuvos krepšinio rinktinės krepšininkus, „Trakų” futbolo klubą. Niekada negali žinoti, galbūt turėsime ir panašių projektų Alytuje.

-    Kokių dar gerų naujienų galime laukti Alytuje?

-    Mes ir Alytaus miesto savivaldybė sulaukiame daug prašymų važiuoti dažniau arba įvesti dar daugiau maršrutų. Jau balandžio mėnesį keleiviai atsiskaitydami už kelionę elektroniniu bilietu galės vieną kartą persėsti į kitą autobusą ir už tą pačią kainą pasiekti savo tikslą dviem autobusais su persėdimu. Tokia persėdimo galimybė padvigubins pasiekiamumo ir dažnumo  galimybes.

 

Komentarai

29
Šaras2019-02-08
Įsėdus į naują busiuką jautėsi panašiai kaip svylančios gumos kvapas. Pakalbinau vairuotoją. Sakė išmetimo sistemos filtras užsikišęs. Rida dar nedidelė o problemos po biškį lenda.
Problemos nematymas2019-01-30
Iš izomega į miestą 15.30 baigus darbą nėra normalaus grafiko 2 važiuoja 15.15h. paskui 45min. tarpas apie 16.00h.kiti važiuoja kuriais važiuoja 2 ar 3 keleiviai juk tai didelė betvarkė.Darbą baigia baldeka,sofa,stalių gaminiai,randers įmonės juk buvęs 4nr. važiuodavo kasdien pilnas keleivių gal laikas spręsti klaidas ar geriau tušti ir damoketi už oro vežimą
Jurate2019-01-27
Viskas kaip butu ir gerai,bet netinkami grafikai ir marsrutas nr.2 vaziuoja kepyklos gatve yra stotele,ir kita stotele buna tik ulonu g-tve.Atstumas yra per didelis. Ar negaletumet padaryti kad kepyklos stotele butu lankavos stotele,o kepyklos gatve butu,kur netoli duonos kepyklos,juk liaudis sensta,o atstumas ilgeja.
Keleivis2019-01-27
Rytais iš miesto į izomega irgi didelė bėda nuvykti jau poliklinikos stotelės žmonės nebetelpa į mikruškes
d2019-01-27
is vidzgirio i pirma alytu pirmas autobusas 6val.
o darbas nuo 6val,butu gerai kad vaziuotu 15 min anksciau
keleive2019-01-27
autobusiukai silti ,patogus,vairuotojai mandagus.bet jau grafikai... nuo Izomegos 15.30 baige darba salam kone pusvalandi.o paskui pasipila autobusiukai vienas paskui kita,kiek skmbinam tiek zada,bet grafiku nepakeicia.15.16 pravaziuoja kai dar darbas nesibaiges .teko karta vaziuot siuo grafiku,tai vaziavau as viena keleive.kai paskambinau,tai atsake,kad nesiruosia keist grafiku,galite ir palaukt.taip iseina,kad tusciam autobusiukui vazinet geriau apsimoka nei su zmonemis,nes mokama juk uz kilometrus???/taigi,salam toliau.Aciu Kautrai.aciu savivaldybei

vilma2019-01-25
viskas gerai, tik pvz nuo Alitos važiuoja trys autobusai vos ne vienas paskui kitą , paskui 20-30 min nėra
Mindaugas2019-01-25
Pirmą kartą po 30 metų teko pasinaudoti visuomeniniu transportu mūsų mieste ir likau maloniai nustebintas. Tvarkingi autobusiukai, aiškūs grafikai ir maršrutai. Dabar svarstau atsisakyti automobilio ir į darbą važinėti visuomeniniu transportu. Ačiū savivaldybės kolektyvuinupirkus kokybišką paslaugą miestiečiams.
Andrius2019-01-25
Autobusai tikrai nuostabus nes nauji, bet vairuotojai tai tie patys, tie patys keliu eismo taisykliu nesilaikantys vairuotojai...
Alytiske2019-01-24
Labai patenkinta silti patogus autobusai vairuotojai stengiasi kulturingai atsakyti i visus klausimus bet atsiranda tokiu ,,bobuliu,, provokatoriu joms kazkas negerai nes nestoja kur papuola reikes paeiti .Aciu Kautrai
Praeivis2019-01-24
Kaip jie vežioja keleivius aš negaliu vertinti, jų paslaugomus nesinaudoju. Bet kaip eismo dalyvis, dalyvaujantis eisme kartu su tais autobusais, galiu pasakyti viena - išmokykite autobusų vairuotojus rodyti posūkio signalus. Galėčiau iš vaizdo registratoriaus pririnkti labai daug tokių vaizdų - stovi autobusas sustojime, tu artėji, ir jis netikėtai be jokių ženklų ir požymių iššoka tau ant kelio. Aš žinau kad turiu jį praleisti, bet kai tai nutinka netikėtai, fizikos dėsniai veikia nepaisant mano norų. Šiandien vienas su didžiuoju autobusu prieš mane pasuko į sustojimą, aš važiuoju pro jį toliau, o tas, kadangi neatsirado nei įlipančių nei išlipančių keleivių, nei nepristabdęs pasuko vėl į gatvę, aišku posūkio signalo neparodęs jokio. Gerai kad Likiškėlių gatvė plati, buvo vietos kur pabėgti. Bet už tokius bajerius kitą kartą nepatingėsiu įrašą kur reikia nusiųsti.
As2019-01-24
Nieko ipatingo būstuose nematau:gal daugiau sėdimų vietų, bet stovėti tai žiauriai nepatogu, nes nėra už ko laikytis, o žmonių sausakimša, nes pagal tokius tragiškus grafikus kas pusę valandos, važiuoja uzsikise. Vienu žodžiu, bent šiuo metu nieko tobulo, tik dar tragiskesne padėtis. Į darbą arba veluoji, arba puse val. peranksti, tai įdomu koks čia debilas sudarė tokius grafikus ir pagal ką......
Autobusiukai tikrai gražūs,2019-01-24
pagyvini miestą. Na o grafikai blogi todėl, kad keleiviai kuo mažiau užterštų autobusiukų vidų, kuo mažiau juos suniokotų.
Naujų gi niekas nepirks.
TĖTĖ2019-01-24
Vaikai iš Merkinės gatvės vėluoja į mokyklas, nors 10 minučių paankstinkit grafiką.Būkit geri.
Mama2019-01-24
Nustokit apsimesdinėt, kad viskas gerai. Kiek jau sakėm, rašėm, kad grafikai nevykę, neatsižvelgta į žmonių srautus. Vaikai pastoviai vėluoja į mokyklą. Autobusai važiuoa grupėm - trys iš eilės, o paskui 40 min laukiam
to mama2019-01-24
turetu būti geda mamai, kuri noretu, kad jos vaikelius atveztu miesto autobusai spec. reisu iki pat laiptu i sporto ar muzikos mokyklas, kai tos mokyklos nutole nuo Miesto sodo ar Vilniaus g. stoteliu vos ...puskilometri!!!
2019-01-24
Viskas gerai.Tačiau nemažai žmonių nori, kad bent vienas mikriukas nuo Chemijos stotelės važiuotų ir į Daugų kapines, siuvimo fabriką be persėdimo. Būtų labai patogu.
nu2019-01-24
puiku, tvarkinga dar mieste galetu buti taxi vienodos spalvos
Evelina2019-01-24
Patinka ,trūksta tik dažnesnių maršrutų
Aušra2019-01-24
Gražūs ir tvarkingi tie autobusai, tik paslaugos jų nelabai kokybiškos miesto gyventojams.Nesuderinti grafikai pagal įmonių darbo laiką, neparuoštos stotelės pramonės rajone, nuo stotelių nėra jokio praėjimo,išlipęs iš auto turi eito važiuojama gatvės dalimi arba laukais.Reikėjo geriau pasiruošti , ir paruošti tinkamai sustojimus.Dabar transporto dėka priversti vėluoti į darbus(ir teisintis dėl nevykusių grafikų), arba nuvažiavus anksčiau laukti pusvalandį ,kol prasidės įmonėje darbas.Labai tikimės , kad savivaldybė įvertins savo alytiškių pageidavimus , ir trūkumus pašalins.
Mama2019-01-24
LABAI smagu kad turim naujus maršrutus ir naujus mikriukus tik bėda vieną ir tą patį kad niekas valdžioje sėdintys nepamasto apie mūsų vaikų po pamokinę veikla.Sporto mokykla,muzikos mokykla tikrai mokinių skaičius ne 100,vos ne 1000vaiku ten lanko įvairius užsiėmimus o jiems specialaus maršrutų NĖRA!Man gėda kad sėdi žmonės ir daro šiuos maršrutus ir nemąsto apie vaikus MŪSŲ MIESTE!Tėvai turi su instrumentais vaikus vežioti.Tikiuosi kažkas sureaguos.
Jo2019-01-24
Dirbo Alytaus privatininkai jų mikriukų net mieste nasimatė vienas kitas, nu dabar pilnas miestas, puiku.
g2019-01-24
Vertinu puikiai, savaitgalį naudojausi. Važiavau į Putinus, vairuotojai labai mandagūs, autobusuose šilta ir jauku. Pagaliau puiki kokybė.
Rolkis2019-01-24
Viskas super,rik galėjo visi aurobusai būti,be tų mikroautobusų,o šiaip rikrai,patogu,gražu ir miesto įvaizdis žymiai geresnis
Nox2019-01-24
Viskas gerai, bet grafikus reikia tobulint, gal ir marsrutus, o su laiku, gal ir dar didesniu autobusų reiketu, jei netelpa zmones... Miesteciai, bukim kantresni. Paprasciau ziurekit i tokias problemas. Juk ne karo metas
Alytiškė2019-01-24
Labai reikalingas maršrutas Alytaus chemija- Ligoninė-Sodra-Siuvimo fabrikas.
Alytiškis2019-01-23
Kautros vadovui labai ačiū.Šį kartą ir merui ačiū už nors vieną atlikta darba per visa kadencija.
Alytu2019-01-23
Kodėl kautros vairuotojai iš mažamečių reikalauja metrikų norėdami sužinot metus juk ten nuotraukos nėra o yra ir elektronių tokių metrikų ant kitų dokumentų patvirtinančių y lengvatas yra nuotraukos o be nuotraukos negalioja lengvatai gauti
jurgis2019-01-23
Zinot visai smagu ir pasiziurai autobusiukai grazus nauji ir prigis

Šią savaitę Dzūkijoje

  • Susitikimas su Petru Auštrevičiumi