Lietuvoje, kaip ir kitose šalyse, veikia dideli skambučių centrai. Juose dirbantys specialistai konsultuoja įvairių užsakovų klientus – bankų, draudimo, degalinių, prekybos tinklų ir kitose sferose. Skambučių centrai veikia ir Alytuje.
„Dzūkijos sostinėje veikiame nuo 2018 metų pradžios. Operatorių veikla čia pasiteisino, todėl Alytuje atidarėme dar vieną biurą, veiklą mieste ir toliau plečiame. Antrą skyrių paskatino įkurti pirmojo filialo sėkmė ir matymas, kad alytiškiai yra darbštūs, maloniai ir profesionaliai bendraujantys su klientais, gerai atlieka savo darbą", – sakė kontaktų centro „Telenordi" vadovas Laurynas Savickas.
Šiuolaikiškai įrengtame biure Alytuje vienu metu kalba kelios dešimtys operatorių. Jos pasiskirstę į kelias grupes. Klientui užsisakius paslaugą suskamba skambutis ir kolegų plojimai. Pardavimai fiksuojami specialioje lentoje.
Per metus vieno iš aptarnavimo telefonu rinkos lyderio Lietuvoje – „Telenordi“ – skambučių centrai aptarnauja apie milijoną skambučių, o su kas penktu klientu bendraujama iš Alytaus.
L. Savickas tvirtina, kad Dzūkijos sostinė – palanki darbo rinkai, todėl įmonė Alytuje planuoja sukurti daugiau darbo vietų.
Alytaus teritorinė darbo birža praneša, kad nedarbas mažėja. Darbo neturėjo 9,9 procento visų apskrityje registruotų darbingo amžiaus gyventojų.