Jau kelis mėnesius miesto centre esančioje autobusų stotelėje („Sodra“) gyventojai pasigesdavo viešojo transporto grafikų.
Vis dėlto, po nuvilnijusio alytiškių nepasitenkinimo priklijuoti „laikini“ autobusų grafikai, tiesa, kol kas tik vienoje kelio pusėje. „<…> atseit gatvėje vyksta rekonstrukcija iki gegužės mėnesio, nėra kur kabinti grafiko ir t. t. Klausykite, iš kokios planetos atsiradote? Kaip galima ~55 tūkst. gyventojų turinčio miesto centre mėnesių mėnesiais nepateikti grafiko, nes „jo nėra kur kabinti“? Kas čia per cirkas?“, – dar vakar piktinosi alytiškis facebook grupėje „Alytaus maršrutinis transportas“. Rekonstruojant Jotvingių g. kartu su senaisiais stotelių ženklais buvo pašalinti ir autobusų tvarkaraščiai. Tad apie 4 mėn. vienoje pagrindinių miesto stotelių („Sodra“) gyventojai autobusų atvykimo ir išvykimo laiko pasižiūrėti negalėjo. Vis dėlto, po socialiniuose tinkluose nuvilnijusio gyventojų nepasitenkinimo bei alytiškių kreipimosi į VšĮ „Alytaus infrastruktūra“, šiandien stotelėje priklijuoti įlaminuoti „laikini“ grafikai, tiesa, kol kas tik vienoje kelio pusėje. Įrengti „laikini“ tvarkaraščiai Kaip pasakoja VšĮ „Alytaus infrastruktūra“ Viešojo transporto administravimo skyriaus vadovė Diana Klimenkienė, situacija yra kebli: „Kaip žinia, praėjusiais metais paskelbtas naujo vežėjo konkursas, o pagal sąlygas jis turėtų įsigyti ir naujus stovus grafikams. Deja, konkurso procedūros šiuo metu sustabdytos, nes jo sąlygos buvo apskųstos teismui. Tad užsitęsė ir naujų grafikų laikiklių įrengimas“. D. Klimenkienės teigimu, atsižvelgiant į gyventojų pastabas, vežėjui UAB „Manrūnas“, atsakingam už Jotvingių g. esančios stotelės grafikus, buvo pranešta užkabinti laikinus įlaminuotus grafikus. Vežėjas kol kas juos užkabino tik vienoje kelio pusėje esančioje stotelėje. Pagal įsipareigojimus už stotelėse esančių grafikų tvarką yra atsakingi vežėjai. „Dabartiniai vežėjai pagal įsipareigojimus privalo sugadintus tvarkaraščius atnaujinti, jeigu jų nėra užkabinti naujus. Mes dažnai su jais kalbam, persiunčiam informaciją, tačiau labai sunku sukontroliuoti visus 15 vežėjų, šis įsipareigojimas dažnai tiesiog nevykdomas“, – sako Viešojo transporto administravimo skyriaus vadovė. Problemas išspręs naujas vežėjas? Paklausta apie nuobaudas vežėjams už įsipareigojimų nesilaikymą, D. Klimenkienė teigia – „pirmiausia kentėtų keleiviai“. „Sutartyje su vežėjais numatyta, kad po trijų įspėjimų nutraukiama sutartis, tačiau taip nutikus pirmiausia kentėtų keleiviai – nebūtų kam važiuoti, sumažėtų maršrutų skaičius. Toks užburtas ratas“, – pasakoja D. Klimenkienė. Tikimasi, kad šią ir kitas viešojo transporto problemas mūsų mieste padės spręst naujas vežėjas. Tačiau jo dar teks palaukti, kadangi vasario pabaigoje konkurso sąlygos buvo apskųstos teismui. Konkursas bus tęsiamas kai bus priimtas teismo sprendimas. Diana Klimenkienė viliasi, kad vežėjo konkursas bus „atgaivintas“ dar balandį.