„Alio“ iš Alytaus operatorės taria Lietuvos banko, Vilniustransport.lt („Susisiekimo paslaugų“) klientams, o šią paslaugą minėtoms ir kitoms mūsų šalies bei užsienio įmonėms, įstaigoms teikia veiklą Alytuje pradėjęs skambučių centras.
„Sveiki, Jūs paskambinote į klientų aptarnavimo centrą“, – taip arba panašiai mums atsiliepia paskambinus į kai kurias didesnes įstaigas, o sutikus, kad pokalbis bus įrašomas, atsiliepia konsultantė. Į šimtus, tūkstančius tokių skambučių atsiliepiama iš mūsų miesto. „Džiaugiamės, kad galime prisidėti prie Alytaus verslo bendruomenės stiprinimo ir padaryti indėlį į jūsų miestą. Jis mums labai patinka“, – sako Dzūkijos sostinėje jau 40 darbuotojų turinčios ir toliau augančios bendrovės direktorius Laurynas Savickas. Bendrovė „Telenordi“, kuri su konkurentais „Infomedia“ ir „Transcom Worldwide Vilnius“, yra laikoma viena pagrindinių skambučių centrų rinkos dalyvių Lietuvoje, Alytuje įsikūrė buvusiose banko klientų aptarnavimo skyriaus patalpose. Nuo 2009 m. Vilniuje su beveik šimtu darbuotojų veikianti „Telenordi“ bendrovė, svarstydama apie plėtrą Lietuvoje, ieškojo perspektyvios vietos biurui ir iš trijų miestų pasirinko būtent Alytų. Pasak vadovo, pasirinkimą lėmė didelis potencialių darbuotojų skaičius, aukšta jų darbo kultūra ir sąlyginai nedidelis atstumas nuo Vilniaus. Siekiant užtikrinti patogias darbo sąlygas, „Telenordi“ šiuolaikišką ir erdvų biurą Alytuje įrengė buvusiose „Danskebank“ patalpose Naujoji g. 50B, o taip pat investavo į šiuolaikinius baldus ir pažangias informacines technologijas. „Telenordi“ skambučių, klientų aptarnavimo centrų paslaugas šiuo metu teikia daugiau nei pusšimčiui įvairių įmonių, kurių daugelis yra lyderės savo veiklos srityse – bankininkystės, draudimo, finansų, prekybos tinklų, automobilių parkingo, viešojo sektoriaus, energetikos, degalinių tinklų bei kitų paslaugų. Įmonės operatorės per metus aptarnauja daugiau nei 1 mln. Alytausgidas.lt žiniomis, „Telenordi“ teikiamomis skambučių, bendrovės operatorių paslaugomis naudojasi ir keletas visame pasaulyje gerai žinomų tarptautinių įmonių, tiesa, kokie bebūtų skambūs, šių klientų pavadinimai neviešinami dėl konfidencialumo įsipareigojimų.