Lietuvoje sparčiausią augimą tarp visų Baltijos šalių fiksuoja „Hesburger“ maitinimo tinklas.
Regione didžiausio greitojo maisto restoranų tinklo pardavimai pernai mūsų šalyje pasiekė 23,43 mln. eurų – 30 proc. daugiau nei metais anksčiau. Praėjusieji metai „Hesburger” tinklui Lietuvoje buvo ypatingi ir išskirtiniai: paminėtas veiklos 10-metis, apyvartos augimo apimtys buvo rekordinės, o restoranų skaičius pasiekė 51.
Viena „Hesburger“ ženklu pažymėtų vietų – Alytus.
„Alytus – svarbus miestas „Hesburger” tinklui ir čia esančio restorano rezultatais esame labai patenkinti“, – Alytausgidas.lt naujienų portalui sakė „Hesburger” plėtros direktorė Ieva Salmela.
Restoranas Alytuje, tiksliau – Naujosios gatvės sandūroje su Kauno gatve Miklusėnuose (Alytaus r.) – veikia nuo 2013 metų, o bendrovė „Burger Alytus“, kurios direktorius – Kari Juhani Salmela – įkurta dar 2007 m., tais pačiais metais, kai Klaipėdoje buvo atidarytas pirmasis Lietuvos „Hesburger“.
Alytaus „Hesburger“ vadovauja Rasa Krasinskaitė. Iš viso restorane dirba 9-10 darbuotojų, kurie jau gerai žino, ko klientai nori. „Hesburger“ tyrimo duomenimis, absoliuti dauguma Lietuvos (89 proc.), Latvijos (94 proc.) ir Estijos (93 proc.) gyventojų pirmiausia pageidauja, kad maistas būtų skanus, o antrasis pagal svarbą kriterijus – tinkamas maisto patiekimas.
„Hesburger” – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, kurios istorija prasidėjo prieš daugiau nei 50 metų. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas, o pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980-aisiais Turku mieste ir užkariavo vietinę rinką.
Per visą veiklos dešimtmetį „Hesburger“ į tinklo plėtrą Lietuvoje investavo 44,4 mln. eurų. Praėjusių metų investicijos sudarė 5,1 mln. eurų.