Didžiausia alytiškių vežėja mikroautobusais pastaraisiais metais, vietos bendrovė „Multivanas“, į miesto gatves išleido šiuolaikinį miesto autobusą „Karsan“. Tai – jau antrasis Alytaus vežėjų, daugiausia besinaudojančių „VW Crafter“, eksperimentas. Vasarą į miesto maršrutinių autobusų stoteles kurį laiką užsukdavo Alytuje testuojamas „Isuzu Citibus“.
Pasak „Multivano“ bendrovės vadovo Vaclovo Karalevičiaus, japoniškasis „Isuzu“ nepasiteisino dėl pernelyg didelių kuro išlaidų. Vežėjo teigimu, didelis autobusas parodė, kad Alytuje jis neatsipirktų, nebent keleiviai būtų vežami gerokai rečiau – ne minutiniu, o valandiniu grafiku.
Ne viename Europos mieste naudojamas turkiškas „Karsan“ Alytuje išbandomas 14-ame maršrute. Pirmieji alytiškių atsiliepimai apie jį – geri.

Mikroautobusas atrodo šiuolaikiškai tiek savo išore, tiek techniniais parametrais. „Karsan“ mikroautobusai – pakankamai taupi technika, 100 kilometrų naudoja apie 11 litrų degalų.
Beveik tiek pat „valgo“ ir aštuoni „Multivano“ anksčiau įsigytieji „krafteriai“, t. y. beveik dukart mažiau nei „Isuzu Citibus“.

„Tobuliname veiklą, tikrai nenuleidžiam rankų, o jeigu Alytaus miesto savivaldybei mūsų paslaugų nereikės, teks imtis veiklų kitose Lietuvos vietose”, – optimistiškai, tačiau su atsarga naują vežėjų Dzūkijos sostinėje konkursą stebi V. Karalevičius.
Apie 70 tūkst. eurų kainuojantis „Karsan“ – pilnai žemagrindis, yra pritaikytas neįgaliems asmenims, žmonėms su vėžimėliais, turi specialią išskleidžiamą platformą ir visiškai atitinka miesto transporto „Euro 5“ ar netgi „Euro 6“ standartus.

Panašu, kad „Karsan“ vežėjams kelia pasitikėjimą, ši turkų kompanija savo bazėse taip pat gamina transporto priemones tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Citroën“, „Fiat“, „Hyundai“, „Peugeot“, „Renault“ ir kt.
Be „Multivano“ ir kitų Lietuvos įmonių Alytaus miesto savivaldybės paskelbtame konkurse ketina dalyvauti ir vežėjai iš užsienio, kurie taip pat siūlys naujo transporto ir šiuolaikinių bilietavimo bei komunikacijos su keleiviais sprendimų.