Alytaus miesto taryba priėmė sprendimą dėl tranzitinio sunkiasvorio transporto eismo ribojimo Alytaus mieste. Po ilgų diskusijų nuspręsta, kad tranzitinio sunkiasvorio transporto eismas Dzūkijos sostinėje bus ribojamas nuo 2018 m. kovo 1 dienos.
Tarybos narys Nerijus Cesiulis teiravosi, ar klausimas buvo derintas su kelininkais, vežėjais. Klausimą parengęs tarybos narys Marius Grišmanauskas patvirtino, kad tam pritarė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos („Linava“) prezidiumo narys Bronislavas Geležiūnas.
Posėdžiui pirmininkavęs miesto meras Vytautas Grigaravičius papasakojo apie susitikimus su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir žodinį pritarimą jos atstovų pritarimą alytiškiams aktualiam klausimui, tačiau raštiško patvirtinimo neturėjo.
Vyriausybės atstovė Onutė Balevičiūtė pareiškė, kad miesto savivaldybei tokio klausimo nagrinėjimas nepriklausytų. Tarybos narys Jurgis Krasnickas pasiūlė sušvelninti dokumento toną ir jame pridėti žodžius, kad ne uždaro, o siūlo uždaryti tranzito eismą Ulonų ir Santaikos gatvėmis.
Tarybos nariai Virginijus Jarušas ir Aurelijus Jaruševičius teigė, kad savivaldos įstatymai aukštesni už bendruosius. Klausimą parengęs M. Grišmanauskas taip pat nesutiko keisti dokumento teksto ir priminė apie
Nacionalinio visuomenės sveikatos centro atliktus tyrimus dėl normas pažeidžiančio triukšmo Ulonų ir Santaikos gatvėse.
Politikas taip pat informavo, kad iš 960 sunkiasvorių vilkikų minėtomis Alytaus gatvėmis 600 sudaro tranzitinis transportas iš Baltarusijos į Lenkiją, vykstantis su Baltarusijos, Lenkijos ir Ukrainos valstybiniais numeriais.
Pasak B. Geležiūno, užsieniečiai vežėjai šia kelio atkarpa naudojasi dėl mažesnių eilių ir mažesnių išlaidų, o anksčiau siūlytas „tylusis“ asfaltas buvo tiktai vengimas spręsti gyventojų problemas dėl nepakeliamos vibracijos ir triukšmo.