Išdalinti geriausių Europos Sąjungos (ES) investicijų lėšomis vykdomų projektų apdovanojimai „Europos burės“. Alytuje gimusi ir į daugybę užsienio šalių savo eksportą išsiplėtusi įmonė „Traidenis“ pateko tarp trijų geriausių verslo atstovų, aplenkė „Starbucks“ partnerius Lietuvoje „March Design Studio“, tačiau nusileido išmaniuosius žūklės sonarus gaminantiems „Deeper“.
1996-aisiais savo veiklą Alytuje pradėjusi nuotekų valymo įrenginius ir talpas iš stiklaplasčio gaminanti bendrovė įrodė, kad inovatyvios technologijos kartu su ambicingais planais jas pristatyti visam pasauliui nuo Europos iki Azijos gali duoti pačių aukščiausių rezultatų. Šiuo metu daugiau kaip 60 proc. bendrovės pagamintos produkcijos yra eksportuojama, tad dėl „Europos burių“ apdovanojimo ji ir varžėsi nominacijoje „Už proveržį į užsienio rinkas“.
Nuolat didėjančios gamybos apimtys leido „Traideniui“ atstovybes įsteigti ne vien Lietuvoje, bet ir Rusijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Ukrainoje, Moldovoje bei Kuveite. Tad nominacija. „Įmonė, pasinaudojusi ES finansavimo priemonėmis, įkūrė mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros laboratoriją, įdiegė pažangią talpų gamybos vyniojamuoju būdu technologiją, įsigijo pramoninį robotą ir ėmė naudoti gamybos procesų valdymo programą. Tai padėjo išplėsti gaminių asortimentą bei sustiprinti įmonės konkurencingumą eksporto rinkose“, – pasakoja „Traidenio“ reklamos ir viešųjų ryšių specialistė Ernesta Leonavičienė.