Naujienų portalas, artėjantis prie savo veiklos 10-mečio, per šį laiką pasiūlė nemažai skaitytojų įvertintų naujovių. Viena tokių buvo prieš beveik prieš 5-erius metus pradėta Alytausgidas.lt televizija. 2016-aisiais augo jos žiūrovų ratas, o dešimtys videoreportažų susilaukė išskirtinio populiarumo. Štai – vien pirmosios „Lidl“ parduotuvės Alytuje atidarymo videosiužetas „Visi išėjo – į Lidlą“ buvo žiūrėtas jau per 64 tūkstančius kartų.
Metų pabaigoje susumavome statistiką ir ji džiugina. Didžiąją dalį Alytausgidas.lt TV žiūrovų sudaro 25-34 metų asmenys, kurie su 18-24 m. amžiaus žmonėmis yra pagrindiniai mūsų reportažų stebėtojai. Antra pagal dydį mūsų auditorija – 35-54 m. žiūrovai, po to – 55-64 m. ir vyresnieji, o mažiausia – 13-17 m. amžiaus grupė. Mūsų portalo videosiužetai dažniausiai buvo žiūrimi kompiuterio ir mobiliųjų telefonų pagalba, kiti naudojo planšetes, televizorius ir kitas priemones.
Mūsų videoreportažai daugiausia buvo žiūrimi Lietuvoje. Užsienyje daugiausia žiūrovų turėjome Jungtinėje Karalystėje, taip pat Airijoje, Norvegijoje ir Vokietijoje, Švedijoje, Jungtinėse valstijose, Danijoje bei Nyderlanduose ir Ispanijoje.
Alytausgidas.lt TV prenumeratorių taip pat turime Australijoje, Bulgarijoje, Danijoje, Indijoje, Italijoje, Kazachstane, Konge, Prancūzijoje, Rusijoje, Slovėnijoje ir netgi Taivane. Iš viso mūsų TV siužetai yra žiūrimi 147 šalyse, o vien pagrindinėje portalo youtube platformoje – jau gerokai per 1 milijoną ir 300 tūkstančius peržiūrų.
„Smagu, kai žinai, kad mūsų reportažai ne tik žiūrimi, matomi, tačiau ir laukiami, ką puikiai įrodo kaskart augantis prenumeratorių skaičius tiek Lietuvoje, tiek ten, kur alytiškiai gyvena ar ilgiau vieši užsienyje“, – džiaugiasi Alytausgidas.lt videoredaktorius ir TV reporteris Alius Mikelionis, pažymintis, kad interneto TV visuomet turi ir turės geriausią ryšį su auditorija, nes, skirtingai nuo tradicinių antžeminių kanalų, žinos savo žiūrovų skaičių, jų amžių ir tikslią geografiją.
Kuriant portalo TV kanalo turinį, nuo pat kanalo pradžios talkina, filmuoja, montuoja Kęstutis Krivas. Pašnekovus kartais kalbina ir mūsų pramogų reporterės Gytautė bei Dorcas. Kolegiškai bendradarbiaujame su Andriumi Černiausku, Edgaru Judicku, Jūrate Marčiulaitiene, Luku Marčiulaičiu, Dariumi Minsevičiumi ir kitais nepriklausomais TV operatoriais.
Tarp pagalbininkų vis dažniau sutinkame ir mūsų skaitytojus, todėl, jei turite informacijos videoreportažui, ką nors nufilmavote – iškart rašykite, siųskite mums medžiagą į [email protected] arba praneškite ČIA, arba informuokite kitais jums patogiais būdais.
Alytausgidas.lt TV 2016 m. reportažų TOP-10
1 vieta
Daugiau nei 64 tūkst. peržiūrų:
„Visi išėjo – į Lidlą“:
Populiariausias 2016 m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (143 tūkst. 924 min.)
2 vieta
Daugiau nei 15 tūkst. peržiūrų:
„Pišius išvyko ragauti emigranto duonos“ (N-14!):
2 populiariausias šių metų reportažas pagal žiūrėjimo laiką (39 tūkst. 981 min.)
3 vieta
Daugiau nei 13 tūkst. peržiūrų:
„Alytų sudrebino įspūdingas Dž. Butkutės koncertas, šėlo daugiatūkstantinė minia“:
3 populiariausias 2016 m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (43 tūkst. 398 min.)
4 vieta
Daugiau nei 11 tūkst. peržiūrų:
„Alytuje draudžiama kaitintis saulėje?“:
4 populiariausias š. m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (36 tūkst. 468 min.)
5 vieta
Daugiau nei 8 tūkst. peržiūrų:
„D. Montvydo prašymu Rotušės aikštė nušvito tūkstančiu švieselių“:
5 populiariausias 2016 m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (29 tūkst. 320 min.)
„Tik nevažiuokite prie Dusios. „Pasidarbavo“ ūkininkai?“:
7 populiariausias š. m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (14 tūkst. 658 min.)
6 vieta
Daugiau nei 6 tūkst. peržiūrų:
„Socialinė akcija: alytiškis eismo pažeidėjams klijuoja „briedžius”:
8 populiariausias 2016 m. reportažas pagal žiūrėjimo laiką (14 tūkst. 302 min.)
„Pirmosios prekybos centrų boikoto valandos Alytuje“:
7 vieta
Daugiau nei 5 tūkst. peržiūrų:
„Alytus turi savo didvyrį! E. Mockevičius išgelbėjo du skendusius vaikus“
6 populiariausias reportažas pagal žiūrėjimo laiką (16 tūkst. 522 min.)
„Ant Baltosios rožės tilto Alytuje – ekstremali pramoga“:
9 populiariausias reportažas pagal žiūrėjimo laiką (13 tūkst. 752 min.)
„Penki žmonės išvežti į ligoninę kilus gaisrui bendrabutyje“:
8 vieta
Daugiau nei 4 tūkst. peržiūrų:
„Iš tarnybos važiavę kariškiai pateko į avariją“:
„Virš naglumo: triguba vagystė tiesiai prieš vaizdo kameras“:
9 vieta
Daugiau nei 3 tūkst. peržiūrų:
„Liūties padariniai Alytuje: sunaikinta gatvė, atplaukusios kaimynų morkos ir t.t.“:
„Sulčių spaudėjai užsitraukė kaimynų nemalonę“:
„Alytaus miesto gimtadienio eisena“:
10 vieta
Daugiau nei 2 tūkst. peržiūrų:
„Alytiškiai nemano, kad jų eglė negražiausia šalyje (apklausa)“:
„Olimpinė” eglutė sudomino: pagal žiūrėjimo laiką – vienas populiariausių reportažų
„Tarzanijos taurėje” – rekordinis dalyvių ir žiūrovų skaičius“:
„Alytaus autobusų stotis. Unikalios panoramos iš oro ir griovimo aikštelės (I dalis)“:
„Buvusi autobusų stotis sulyginta su žeme (II dalis)“:
„Lietuvoje aukščiausias pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas atidarytas Alytuje“:
„Prisidirbo: valstybinė darbo inspekcija ketina „premijuoti“ dirbusius Valstybės dieną“:
„Moterų siaubu Alytuje tapę vyrai – sulaikyti“:
„Jotvingių gatvė tuoj virs statybų aikštele“:
„Alytiškiai į skrandį bandė sugrūsti kuo daugiau mėsainių“:
„Rytiniame reide „prasipūsti” teko ir politikui“:
„Ledo ritulio mylėtojai Alytuje gaivina D. Zubraus svajonę“:
„Sezoną atidarė senovinių automobilių klubas“:
„Sveikuoliai metus pradėjo eketėje!“:
„Direktoriaus flašmobas ir naujos galimybės „Virtuvės mitų griovėjams”:
„Drifteriai” parodė, ką sugeba“:
„Žiedinėje sankryžoje susidūrė moterų vairuojami automobiliai“:
„Medikai gavo neįprastą automobilį“:
Nauja – „Televizijos „žvaigždė” ir kariškis įkliuvo su dideliu kiekiu narkotikų”:
10 reportažas pagal žiūrėjimo laiką (per 13 tūkst. min.) – 2015 m. populiariausiu tapęs, tačiau 2016 m. populiarumo nepraradęs „Muštynės statybvietėje (S)“, kurio peržiūrų skaičius šiuo metu jau perkopė 81 tūkstantį.