Į Alytų grįžta lauko ekranai. Skirtingai, nei ant „Jotvingio“ parduotuvės buvęs, naujasis ekranas rodys ne tik reklamas, tačiau ir alytiškiams aktualią informaciją. „Toks ir yra „Actual city media“ (ACM) ekranų tikslas“, – sako „Katos grupės“ vadovas Andrius Bagdonas.
Be įprastų reklamos klipų ACM ekrane Alytuje planuojama rodyti ir tokią gyventojams aktualią informaciją, kaip tikslus laikas, orai, vardadieniai ir, žinoma – aktualios miesto, savivaldybės žinios, renginių ir kita informacija.
Pirmam lauko ekranui „Katos grupė“ pasirinko vietą, kuri, pasak bendrovės vadovo, buvo vertinama pagal Alytaus transporto srautus, gyventojų įpročius ir jų judėjimą mieste. Įrenginį nuspręsta statyti Naujosios, Rūtų ir Tvirtovės gatvių sankryžoje priešais „Statoil“ degalinę.
„Priėjome išvados, kad tai – viena patraukliausių vietų mieste“,- teigia A. Bagdonas. Atlikti transporto srautų tyrimai parodė, kad Alytuje ekranas per savaitę galės turėti daugiau nei 200 tūkstančių potencialių žiūrovų „kontaktų“.
Kituose miestuose ACM ekranuose Lietuvoje savo informaciją skelbia ir policija – priminimus būti atidiems kelyje, dėvėti saugos diržus, tikimasi, kad panašus bendradarbiavimas vyks ir su Alytaus policija, kitomis vietos organizacijomis. Naujienų ir videosiužetų transliacijoms ekrane ketiname teikti ir mes – Alytausgidas.lt – Dzūkijoje populiariausias interneto portalas.
Pievoje prie Alytaus jaunimo centro baigiami ACM ekrano įrengimo darbai, o transliacijų pradžia suplanuota nuo rugpjūčio 18-osios. Tai – pirmasis ir kol kas vienintelis „Katos grupės“ ekranas Dzūkijos sostinėje.
Apie antrąjį ir kitus lauko ekranus A. Bagdonas norėtų kalbėti įvertinęs gyventojų nuotaikas, vietos verslininkų nuomonę ir finansinius rezultatus.
Ekrano idėjos Alytuje iniciatoriai už pagalbą dėkoja Alytaus miesto merui Vytautui Grigaravičiui, jo pavaduotojui Tautvydui Tamulevičiui ir atsakingiems savivaldybės specialistams.