Į Dzūkijos sostinę grįžta „biplan“ tipo lėktuvai. Du „AN 2” lėktuvai Alytaus aeroklubui skirti LR vyriausybės nutarimu ir pagal panaudos sutartį perimti iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU), kuriame studijuoja ir žinias toliau gilina ne vienas iš Alytaus ir Dzūkijos kilęs aviatorius.
Alytiškiams skirti lėktuvai pagaminti 1981-1984 metais, anksčiau buvo naudojami Lietuvos karinėse oro pajėgose, taip pat VGTU. Vieną „AN 2” Alytuje planuojama atnaujinti ir naudoti mieste iki šiol nevykdytai sportinio, pramoginio parašiutizmo veiklai, parašiutininkų rengimui ir papildomam pilotų mokymui. Antras lėktuvas virs kuriamo Alytaus aviacijos muziejaus eksponatu.
Alytaus aerodrome, pradėtame eksploatuoti 1939 metais, vietiniam aviaparkui priklausančių „AN 2“ iki šiol nebuvo. Panašūs panašūs lėktuvai iš Kauno, Marijampolės ir kitų aeroklubų Lietuvoje ar Lenkijoje į Alytų atskrisdavo tik aviacinių renginių metu, o prieš pusę amžiaus Alytuje bazavusios aviacijos eskadrilės tecnika priklausė ne Alytaus aeroklubui, o kariuomenei. Dar anksčiau „biplan“ tipo lėktuvai, užsukdavę į Alytų ir atgal gabeno nedidelius krovinius, paštą, o keleivius skraidino į Druskininkus, Kauną, Klaipėdą Vilnių ir kitais maršrutais.
Pasak Alytaus aeroklubo viršininko Kęstučio Urbanavičiaus, „AN 2” pagal NATO koduotę vadinami „Colt“, o Rusijoje, Rytų, vidurio Europoje geriau žinomi kaip „kukurūznikai“, mat pokario metu buvo naudojami ir žemės ūkyje.
Nuo 1959-ųjų veiklą vykdančio Alytaus aeroklubo aviaparką šiuo metu sudaro amerikietiškas lėktuvas „Cesna“, lenkiškas „Wilga“, rusiški „Yak“ 50, 52, 55 modeliai, vokiškas sklandytuvas „Bergfalke“, čekiškas „Blanik“, lenkiškas „Jantar standard“, lietuviškas „Lietuva LAK 12“, o vaikų mokymui naudojamas lietuviškos konstrukcijos „LAK 16”.