Po renovacijos duris atvėrė kardinaliai pasikeitusi „E&A“ drabužių parduotuvė. Alytuje ji veikia jau septynerius metus. „E&A“ dėka Alytaus moterys ir vyrai gali jaustis madingi bei stilingi.
Apie tai, kaip atsinaujino parduotuvė, kuo alytiškiai gali džiaugtis užėję į ją, kuo didžiuojasi „E&A” tinklas, ir ką pasiūlys mūsų miesto stilingiesiems, mums pristatė parduotuvių tinklo savininkė Aida Sejonaitė-Sabulienė, teigianti, kad alytiškiai nusipelnė gražios, geros parduotuvės, kurioje ne tik rūbai būtų geri, bet klientą pasitiktų ir išpuoselėtas interjeras, kad alytiškiai turėtų gražiausią, jaukiausią, stilingiausią parduotuvę. Ponia Aida didžiuojasi papildyta vyriškų rūbų zona, kurios akcentas – vienintelė Alytuje vyriškoji Jack and Jones kolekcija, pasižyminti išskirtinumu, ekstravagancija, tiksianti ne kiekvienam, bet pamatyti ją privalo visi. Kaip teigia tinklo savininkė, prekių parduotuvėje yra ne daug, o jų įmonė Lietuvoje turi išskirtines teises prekiauti Vila ir Jacqoelin de Yong kolekcijomis, kurios dažnai atnaujinamos. „Alytiškiai turi teisę puoštis kaip ir didžiųjų miestų gyventojai, juk tai stilingų, nuoširdžių, gražių žmonių miestas, kuriame mūsų parduotuvė gyvuoja jau 7-erius metus” – teigė A. Sejonaitė-Sabulienė.
Plačiau apie tai, kaip gimė ir plėtėsi „E&A“ parduotuvių tinklas, kalbamės su jo pardavimų vadove Andželika Čiūtiene.
– Šiandien, atidarymo proga, pakvietėte savo klientes ir klientus į atsinaujinusią parduotuvę, tradiciškai surengėte naujos kolekcijos pristatymo vakarėlį, koks buvo šis vakaras?
– Parduotuvės atidarymo vakarą įvyko naujos kolekcijos pristatymas, kurio metu klientai susipažino su naujausia pavasario kolekcija, kuri tikrai visa nauja, nes dvi savaites nedirbome, o prieš renovaciją organizavome grandiozinius išpardavimus, taigi klientus ne tik pakvietėme į visiškai atnaujintas patalpas, bet ir turime naujienų vyrams, moterims, kurie žengia koja kojon su mada. Ją pristačiusi mūsų tinklo įvaizdžio vadovė – Toma Muznikaitė papasakojo apie karščiausias mados tendencijas ir kiekvienam norinčiam teikė asmenines stiliaus konsultacijas. Visi puikiai leido laiką, diskutavo apie grožį, madą, buvo surengta loterija. Skubančio ir užimto žmogaus apsilankymas parduotuvėje dažnai yra labai tikslingas ir trumpas, todėl tam, kad artimiau susipažintume su savo klientais rengiame išškirtinius mados vakarus.
– Klientų turite daug, pripažinkime, kad esate bene vienintelė tokia parduotuvė mūsų mieste, kokia jūsų sėkmės priežastis?
– Nuo pirmos gyvavimo dienos „E&A“ prekinio ženklo kūrėjai skyrė itin didelį dėmesį kolekcijų išskirtinumui, aktualioms mados tendencijoms ir drabužių kokybei. Greta šių, sėkmingai drabužių parduotuvei svarbių, aspektų prekinio ženklo kūrėjai nepamiršo kai ko daugiau – emocinio ryšio su klientais, jaukaus ir novatoriško parduotuvių interjero ir aukštos kvalifikacijos darbuotojų. Dėmesys šioms detalėms ir požiūris, kad kiekvienas klientas yra išskirtinė asmenybė, verta maksimalaus komforto ir nepriekaištingo aptarnavimo, lėmė „E&A“ parduotuvės sėkmę.
– Esate vieninteliai Alytuje, žengiate koja kojon su mados industrijos naujovėmis, iš kokių šalių į Alytų atkeliauja jūsų kolekcijos?
– Per septynerius metus pavyko suburti nemažą klientų ratą, nes „E&A“ parduotuvėje dirba kvalifikuotos, veržlios ir stiliaus klausimais itin kompetentingos darbuotojos. Taip pat „E&A“ drabužių parduotuvėje vyrauja išskirtinio asortimento ir kainų dermė. Kiekviena nauja kolekcija į parduotuvę atkeliauja kas dvi savaites itin mažais kiekiais, o gerą kainą užtikrina kruopščiai atrenkami išskirtiniai drabužių kūrėjai iš Italijos, Prancūzijos ir Skandinavijos šalių. Minimi Europos regionai pasirenkami neatsitiktinai: kiekvienas, besidomintis mada, puikiai žino, jog Italija, Prancūzija ir Skandinavijos šalys yra tikrosios mados lopšys.
– Parduotuvė daug gražesnė ir stilingesnė. Nuolatiniai klientai tikriausiai nustemba užėję?
– „E&A“ prekinio ženklo kūrėjai nusprendė atnaujinti parduotuvės erdvę tam, kad kiekvienas klientas patirtų maksimalų įspūdį. Po renovacijos „E&A“ tapo tikrai stilinga parduotuve, kolekcijos atspindi karščiausias mados tendencijas ir parduotuvės aplinka – nepriekaištingai stilinga ir patogi klientui. „E&A“ klientai žino, kaip malonu apsilankyti mūsų parduotuvėje.
– Kokios mados tendencijos vyraus, kuo turėtų puoštis tie, kurie neabejingi madai?
Tinklo įvaizdžio vadovės Toma Muznikaitė:
– Pavasariui mūsų tinklas siūlo rinktis abstrakčios tapybos raštais, tapytomis gėlėmis margintus „Vila“ drabužius, kuriuose vyrauja garstyčių spalva: palaidines, sukneles, tunikas. Pavasariui siūlome jau plonesnius vilnonius megztinius, kurie yra rišti mazgais, drabužiai transformuojasi, juos dėvėti galime keliais būdais. Iš Italijos atkeliavo žvyneliais aplikuoti laisvalaikio džemperiai, nes metalo atspindžiai šį pavasarį madingi. Viena karščiausių tendencijų – subtiliai per kelius plėšyti džinsai, kurie išpopuliarėjo Niujorke. Oda vis dar madinga, tačiau ji spalvinasi samanų žalia spalva, puošiasi detalėmis: užtrauktukais, kniedėmis. Yra ir 70-ųjų metų hipiško stiliaus užuominų drabužiuose. Na, o vyriška mūsų kolekcija, labai madinga ir išskirtinė, tokia mada alsuoja Niujorkas, Londonas, tikimės, kad užkrėsime ir stilingus alytiškius. Turime ką pasiūlyti klasikinio, sportinio, vintažnio stiliaus gerbėjams, prekes išdėstėme patogiai, koncentruotai, kad pasirinkti būtų paprasčiau ir lengviau. Kviečiame visus apsilankyti.
– Ko palinkėsite savo klientams?
– „E&A“ parduotuvės kolektyvas siekia, kad jų klientai būtų sėkmingi, stilingi ir besišypsantys! Parduotuvės tinklas dėkoja ištikimiems pirkėjams, kad renkasi būtent „E&A“ ir kviečia apsilankyti atsinaujinusioje drabužių parduotuvėje Alytuje.