Pirmame Alytuje veikianti ir pastaruoju metu besiplečianti Baltijos šalyse vienintelė „Coca-Cola“ gamykla tęsia bendradarbiavimą su alytiškiais. Miškininkų gatvės pabaigoje – dažnos mokinių ekskursijos, o prekės ženklo turėtojai pasisako už dar didesnį jo matomumą Alytuje ir tampresnį bendradarbiavimą su miestu. Tai savo susitikime aptarė HBC „Coca–Cola“ Baltijos filialo vadovas Konstantinas Čiukčiukovas, savo biure priėmęs Dzūkijos sostinės vadovus ir patvirtinęs kompanijos ketinimus dalyvauti miesto renginiuose, socialinėse akcijose ir iniciatyvose.
Alytuje ne kartą lankėsi „Sprite“ krepšinio kovos, „Coca-Cola“ kalėdų karavanas, mokyklos paremtos kūno kultūrai vystyti reikalingais įrenginiais, produkcija buvo remiami sporto ir sveikatinimo renginiai, būta ir brandesnių projektų. „Coca-Cola“ tapo pirma Alytuje susikūrusios ir miestą garsinusios folk-rock grupės „Airija“ pirmojo koncertinio turo ir debiutinio albumo „Yra!” pristatymo rėmėja.
„Coca-Cola“ savo veiklą atnaujinti ketina ne tik lokaliai, tačiau ir globaliai – pradeda naują pasaulinę reklamos kampaniją ir pristato atnaujintą rinkodaros strategiją „Vienas prekės ženklas“ („One Brand“). „Coca-Cola“, „Coca-Cola Light“, „Coca-Cola Zero“ ir „Coca-Cola Life“ bus suvienyti po bendru „Coca-Cola“ prekės ženklu kampanijoje „Taste the Feeling“. Ją sudarys 10 televizijos klipų, daugiau nei 100 nuotraukų ir iliustracijų, nauja vaizdinio identiteto sistema, muzikinis himnas, garsinis parašas ir interneto reklamos priemonės.
Kampanijai bus naudojamas „Spencerian“ šriftas, raudonas diskas ir klasikinis stiklinis buteliukas. Bendram tikslui „Coca-Cola“ sutelkė 10 kūrybos agentūrų, o 4 („Mercado-McCann“, „Sra. Rushmore“, „Santo“ ir „Oglivy & Mather New York“) sukūrė reklamos klipus, kuriuose pasakojamos trumpos kasdienės istorijos apie žmonių jausmus ir patirtį.