Prekybos tinklas „Maxima“ žengė žingsnį, siekdamas didinti savo pirkėjų lojalumą – pristatė naują lojalumo kortelės „Ačiū“ paskyrą internete. Šioje paskyroje užregistravę savo turimas „Ačiū“ korteles „Maxima“ pirkėjai kiekvieną savaitę gaus vis kitų, asmeniškai jiems naudingų ir aktualių pasiūlymų už patrauklią kainą.
Naujoji „Ačiū“ paskyra susilaukė didžiulio „Maxima“ pirkėjų susidomėjimo. Vos per 4 dienas nuo paskyros starto joje jau užsiregistravo daugiau nei 100 tūkst. „Ačiū“ kortelių turėtojų. Tokį aktyvumą skatina ne tik smalsumas ir klientų noras išbandyti naujovę, bet ir pirmieji specialūs „Maxima“ pasiūlymai kortelių turėtojams: dovana lojaliausiems pirkėjams artėjančių gražiausių metų švenčių proga – šokoladiniai saldainiai ir speciali nuolaida jų šventiniams pirkiniams.
Individualizuoti pasiūlymai apima pasiūlymus atskiriems produktams ar visai prekių grupei, tam tikrais prekių ženklais pažymėtiems produktams, nuolaidas visam prekių krepšeliui ar tinklo parduotuvėse pasirodžiusioms naujienoms. Pasiūlymai kuriami remiantis kortelės suteikiama informacija apie pirkėjų vartojimo įpročius.
„Maxima“ pirkėjams, kiekvieną savaitę „Ačiū“ paskyroje pasirinkusiems gauti individualius pasiūlymus, tereikia užsukti į paskyrą, pasiūlymus peržiūrėti ir aktyvuoti. Nauji pasiūlymai pateikiami kiekvieną antradienį. „Ačiū“ paskyra pirkėjams patogi dar ir tuo, kad visus pasiūlymus jie mato vienoje vietoje. Tai patogu, naudinga, be to, klientai gali atsisakyti informacijos apie kainų pasiūlymus, siunčiamus kitais kanalais – elektroniniais laiškais ar trumposiomis žinutėmis, ir naudotis tik informacija, pateikiama paskyroje. Startavus „Ačiū“ paskyrai, patys lojaliausi klientai gali gauti iki 6 asmeninių pasiūlymų, kai iki šiol jų sulaukdavo vos 1.
Lietuvoje veikia 233 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvoje yra daugiau nei 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių, taigi ją turi ir naudojasi beveik kiekviena šeima. „Maxima“ duomenimis, 2014 metais pirkėjams suteikta nuolaidų „Ačiū“ pinigais už maždaug 8 mln. eurų.