Kokie pokyčiai laukia elektros ir dujų vartotojų? Nuo 2016 metų sausio 1 dienos „Lesto“ ir „Lietuvos dujų“ veiklą perims nauja bendrovė – „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Bendrovės klientus, dujų ir elektros energijos vartotojus, aptarnaus bendras paslaugų centras – „Gilė“.
ATNAUJINTA
Nauja savitarnos svetainė www.manogile.lt. Ji sujungs esamas svetaines www.manoelektra.lt ir deklaravimas.dujos.lt bei visas jų funkcijas, todėl klientams nebereikės naudotis atskiromis svetainėmis. Vartotojai sutaupys – jiems bus pasiūlyta galimybė vienu mokėjimu atsiskaityti už elektrą ir dujas. Klientai čia galės deklaruoti elektros ir dujų skaitiklių rodmenis, stebėti savo energijos suvartojimą, pateikti prašymus, pranešti apie tiekimo sutrikimus, konsultuotis.
Išmaniųjų telefonų savininkai rodmenų deklaravimo ir apmokėjimo paslaugomis taip pat galės naudotis įsidiegę išmaniąją programėlę „Gilė“. Klientai galės pasinaudoti dar viena nauja paslauga – konsultacijomis realiu laiku.
Klientų aptarnavimo centrai „Gilė“ veiks didžiuosiuose šalies miestuose. Paslaugų centrai „Gilė“ aptarnaus ESO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ klientus. Dėl elektros ir dujų klausimų ir toliau visą parą bus galima skambinti vienu telefonu 1802. Dujų nuotėkio atveju – avarinės tarnybos telefonu 1804.
„Lesto“ ir „Lietuvos dujų“ sujungimas bei bendro klientų aptarnavimo centro įkūrimas – „Lietuvos energijos“ vertės išgryninimo programos dalis. Skaičiuojama, kad sujungimas veiklos sąnaudas sumažins 5 proc., o efektyvesnė veikla per metus leis sutaupyti apie 3,6 mln. eurų.