„Swedbank“ informuoja, kad dalis banko klientų gauna fiktyvias elektroninio pašto žinutes, kviečiančias perskaityti tariamą banko pranešimą: „Gerbiamas kliente, Jūs gavote naują pranešimą, spauskite čia norėdami skaityti“.
Perspėjame klientus, kad tokių laiškų „Swedbank“ savo klientams nesiunčia ir prašo neatidaryti jokių žinutėje esančių nuorodų ir prisegtų dokumentų. Dažniausiai tokios nuorodos veda į suklastotą interneto banko puslapį.
Raginame tokiose suklastotose svetainėse jokiu būdu nevesti savo asmeninių prisijungimo prie interneto banko duomenų ir nenurodyti mokėjimo kortelių duomenų.
Patikimai saugokite savo asmeninę bankininkystės informaciją – atminkite, kad visi „Swedbank“ interneto banko prisijungimo rekvizitai (vartotojo ID, slaptažodžiai, saugumo kortelių kodai) bei duomenys apie mokėjimo korteles yra raktas nuo jūsų sąskaitų banke.
Primename pagrindinius interneto banko saugumo reikalavimus:
- Visų pirma, jungiantis prie „Swedbank” interneto banko reikia nurodyti tik vieną iš kortelėje esančių slaptažodžių. Bankas niekuomet neprašo nurodyti visų ar keleto slaptažodžių iš slaptų kodų kortelės.
Antra, jungdamiesi prie „Swedbank” interneto banko, visuomet įsitikinkite ar jungiatės tinkamu adresu. Interneto banko adresą patys įrašykite interneto naršyklėje. Niekuomet nespauskite įtartinų nuorodų, esančių el. laiškuose ar interneto tinklalapiuose.
Jeigu savo slaptus kodus nurodėte pašaliniams asmenims, negaiškite – tuoj pat ir bet kuriuo paros metu skambinkite bankui tel. 1884 arba (8 5) 268 4444 ir juos blokuokite.