Mažesnių Lietuvos miestų gyventojai dažnai įpratę drabužius ir avalynę įsigyti didmiesčiuose. Ne tik dėl to, kad tokių parduotuvių jų gyvenamoje vietoje nėra. Egzistuoja įsitikinimas, kad didžiųjų miestų parduotuvėse kitoks, geresnis pasirinkimas, tačiau tai nebūtinai tiesa.
Patirtis skatina plėtrą į regionus
Tarptautinių tinklų parduotuvės plečiasi ne tik didmiesčiuose. Didžiausias Europoje mažmeninės prekybos avalyne tinklas „Deichmann” pastaruoju metu daug dėmesio skiria Lietuvos regionams.
„Planuojame plėsti tinklą Lietuvoje dar bene dvigubai. Todėl numatyta aktyvi plėtra ir į mažesnius Lietuvos miestus. Mūsų patirtis rodo, kad reikia būti kuo arčiau savo pirkėjų, nes jiems itin svarbu lengvai pasiekti parduotuvę ir turėti plačias pasirinkimo galimybes”, – teigia UAB „Deichmann avalynė” pardavimų vadovė Živilė Mazurkaitė.
Nuo 2008 m. jau įsteigta 17 „Deichmann” parduotuvių, 3 iš jų – regionuose. Atidarytos parduotuvės Marijampolėje, Mažeikiuose, o šią savaitę duris atvėrė nauja parduotuvė Alytuje. Naujausioje parduotuvėje bus siūloma daugiau nei 15 tūkstančių avalynės porų.
Vienodas asortimentas
Plečiantis susiduriama su atskirų regionų specifika: kaip suformuoti parduotuvės asortimentą, kad jis būtų patrauklus būtent to miesto gyventojams. Vieni pirkėjai ieško patogumo, kitiems svarbu, kad avalynė būtų madinga.
„Mūsų siūlomas asortimentas yra labai platus ir visur kone vienodas. Aišku, didžiuosiuose miestuose yra parduotuvių, kur kolekcija labiau išskirtinė. Bet iš esmės pirkėjas, apsilankęs parduotuvėje Vilniuje, beveik tiksliai gali žinoti, ko tikėtis nuvykus į kitą miestą, pavyzdžiui, Alytų ar Mažeikius, kur gali rinktis iš 10-15 tūkstančių avalynės porų”, – sako Ž. Mazurkaitė.
Anot Ž. Mazurkaitės, ta pati taisyklė galioja ir „Deichmann” parduotuvėse užsienyje: į Lietuvą atvežama didžioji naujausių kolekcijų dalis. Tai leidžia užtikrinti, kad siūlomas ne tik patrauklus kainos ir kokybės santykis, bet ir naujausias pasaulio mados tendencijas atspindinti avalynė.
Apie DEICHMANN
UAB „Deichmann avalynė” priklauso įmonių grupei DEICHMANN, veikiančiai 22 Europos valstybėse ir JAV bei jungiančiai 3 325 parduotuvių visame pasaulyje.
Įmonių grupė DEICHMANN – avalynės mažmeninės prekybos rinkos lyderė Europoje. Šios grupės įmonėse dirba daugiau nei 30 000 darbuotojų visame pasaulyje. DEICHMANN SE, esanti Esene (Vokietijoje), įkurta 1913 metais ir iki šiol valdoma vienos šeimos.
Įmonių grupės parduotuvių yra 23 pasaulio šalyse: Vokietijoje, Bulgarijoje, Danijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje, Kroatijoje, Lietuvoje, Austrijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Švedijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Serbijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Turkijoje bei Vengrijoje. Įmonių grupės parduotuvių taip pat yra Šveicarijoje (Dosenbach /Ochsner / Ochsner Sport), Nyderlanduose (vanHaren) ir JAV (Rack Room Shoes/Off Broadway).