Praėjus lygiai dešimčiai metų nuo atidarymo dienos, pagrindinis telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ salonas Dzūkijos sostinėje visiškai atsinaujino ir persikėlė į naujas patalpas. Kovo 8-ąją „Omnitel“ atidarė pirmąjį Alytaus apskrityje saloną-flagmaną, kuris yra didžiausias telekomunikacijų salonas Pietų Lietuvoje.
– „Alytuje pristatome novatorišką požiūrį į klientų aptarnavimą. Naujajame mūsų salone apsilankę alytiškiai ir miesto svečiai ras namų aplinkai būdingą jaukumą, atvirai išdėstytas paslaugas ir patogiai išplanuotą erdvę. Čia užsukęs klientas pajus atidų, bet ne įkyrų dėmesį jo poreikiams“, – sakė „Omnitel“ pietų regiono vadovas Laimonas Kamienas.
Pasak L.Kamieno, Alytaus apskrities gyventojai yra vieni iš aktyviausių mobiliojo interneto telefone naudotojų – pagal išmaniuoju telefonu kliento persiunčiamų mobiliųjų duomenų kiekį jie atsilieka tik nuo vilniečių, todėl naujajame salone alytiškiams bus ypač aktualu patiems gyvai išmėginti naujus išmaniuosius sprendimus ir aplikacijas.
Pagrindiniame „Omnitel“ salone Alytuje per metus apsilanko apie 35 tūkst. žmonių. Naujasis bendrovės salonas-flagmanas įsikūrė „Omnitel“ klientams žinomoje vietoje – Santaikos g. 34G esančiame prekybos centre „Maxima“. Anksčiau bendrovė glaudėsi Naujojoje g. 2 ir 3 (stikliniame pastate).
Naujame salone įrengta daugiau atvirų demonstracinių stendų, kur klientai galės apžiūrėti ir patogiai išbandyti veikiančius telefonus. Salono darbuotojai ne tik atsakys į rūpimus klausimus, pademonstruos įrenginius, bet ir kiekvienam klientui, įsigyjančiam naują išmanųjį telefoną, įdiegs po nemokamą programėlių rinkinį.
Naujųjų „Omnitel“ salonų interjerą, atspindintį „TeliaSonera“ grupės prekės ženklo identitetą, kūrė tarptautinė prekės ženklų dizaino agentūra „Landor“. Salono-flagmano koncepcija buvo kuriama siekiant formuoti unikalią vartotojo patirtį ir sudaryti galimybes produktus ir paslaugas išbandyti gyvai, o prireikus, iš karto gauti čia pat esančio konsultanto pagalbą.