Alytaus apskrityje dirba šimtai smulkiųjų verslininkų, turinčių individualias įmones, taip pat veikiančių pagal verslo liudijimą bei individualios veiklos pažymą. Valstybė nepraleidžia progos pasigirti, kad remia smulkųjį verslą organizuodama įvairius kursus, mokymus, seminarus, kviesdama kurti verslą ir taip stoti į mokesčių uždirbėjų gretas. Tik ar tokia pagalba realiai padeda smulkiesiems verslininkams užsidirbti savo reikmėms ir sudaro sąlygas jiems steigti pilnateises įmones? Atrodo, kad ta pagalba ir lieka tik teorinė.
Be verslo ir didesnio vartojimo Lietuvos biudžetas visada liks tuščias, tad pagalba smulkiesiems verslininkams dabar reiškia, kad po poros metų galime turėti stiprųjį smulkų ir vidutinį verslą, išaugusį iš tų pavienių verslininkų, siūlančių savo prekes, užsiimančių smulkia gamyba ir prekyba. Turime omenyje tokias specialybes kaip turgaus prekeivius, kirpėjus, pavienius statybininkus, siuvėjus, tautodailininkus ir kitas specialybes, kurios nereikalauja samdyti žmonių į pagalbą. Jiems galima padėti ne tik mokant, kaip nebankrutuoti per pirmuosius gyvavimo metus, bet ir atvedant klientų su užsakymais. Tokios pagalbos ėmėsi ne valstybė, o patys jaunieji verslininkai, įkūrę specialią klientų suvedimo su paslaugų teikėjais svetainę internete Versliukai.lt.
Interneto puslapis Versliukai.lt Alytaus, Druskininkų ir visiems Dzūkijos verslininkams suteikia galimybę sukurti savo prisistatymą internete, paskelbti kontaktinius duomenis. Puslapio administracija įvairtais būdais kviečia žmones ir įmones, kurioms reikia tam tikrų paslaugų, kurias gali teikti pavieniai verslininkai, lankytis puslapyje ir susisiekti su keliais specialistais, kad galėtų išsirinkti geriausius. Tokiu būdu yra suvedami užsakovai ir paslaugos teikėjai.
Tai kur kas geriau, nei deklaruoti teorinę ir moralinę paramą Alytaus fotografui ar Druskininkų kirpėjai. Šių specialybių atstovams reikalingi realūs užsakymai, kuriuos ne taip paprasta gauti.
Reklamuotis internete nėra labai sunku, tačiau tam reikia nuolatos domėtis interneto technologijomis ir sugaišti gana daug laiko savo paslaugų reklamavimui – dėti įvairius skelbimus, dalyvauti diskusijų forumuose ar įvairiose virtualiose bendruomenėse Facebook socialiniame tinkle. Tai reikalauja savotiškų įgūdžių, o svarbiausia, daug laisvo laiko. Jei jo nėra, klientų suradimas minimaliomis pastangomis yra gana problematiškas. Skelbimas panašaus pobūdžio puslapyje atima labai nedaug laiko, o rezultatai būna geri, nes viskas orientuota į verslą, o ne teorinius pasvarstymus.
„Norime padėti smulkiesiems verslininkams, suburti nedidelę bendruomenę, kur galėtume dalintis patirtimi ir realiais patarimais, kurių neatstos nė vieni kursai ar seminarai.”, – sako Versliukai.lt įkūrėjas jaunasis verslininkas Daumantas Kirkutis. „Šiuo metu mūsų rūpestis – kaip pasiekti kitų miestų nei Vilnius, Kaunas ir Klaipėda smulkiuosius verslininkus ir jiems būti naudingiems – atvesti klientų, kurie padėtų atsistoti ant kojų ir sustiprinti tikėjimą tuo, ką daro geriausiai”, – kalbėjo D. Kirkutis paklaustas apie situaciją Dzūkijoje.
Norėtųsi tikėtis, kad kelių žmonių komandos prižiūrimas interneto puslapis „nenumirs”, kaip keletas kitų panašaus pobūdžio interneto sprendimų.