Antradienį Alytaus centre stoviniavo automobilis, pažymėtas nr. 15 ir „15 minučių“ leidinio reklama. Nuo 2005-ųjų Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje platintas nemokamas dienraštis „15 minučių“ taps 32-40 puslapių savaitraščiu, o 2012-aisiais, penktadieniais, šeštadieniais, bendru 100 tūkst. tiražu pasieks ir Alytų, taip pat Panevėžį, Šiaulius ir Marijampolę. Iki šiol leidinys buvo platinamas viešajame transporte, gatvėse, kavinėse, verslo centruose ir kitose masinio susibūrimo vietose.
„Nebetikime dienraščiais, kaip naujienas nešančia platforma. Naujienos persikraustė į internetą“, – sako nemokamo savaitraščio leidėjai, teigiantys, kad naujasis „15 min“ bus skirtas ne naujienoms, bet nuomonėms, ne faktams, o požiūriams. „15 min“ savaitraštį leis bendrovė, kuriai vadovauja iš Alytaus kilęs Tomas Balžekas.
Pirmąją vidurinę mokyklą (dabar Dzūkijos pagrindinė- A.G.), Concordia univertitetus Estijoje ir JAV baigęs 34-erių finansininkas T. Balžekas vadovauja norvegų kapitalo „Schibsted ASA“ žiniasklaidos koncerno Lietuvos padaliniui, kuris rūpinasi ne tik „15 min“, tačiau ir „Žurnalų leidybos grupe“ su žurnalais „Žmonės“, „Ji“, „Laima“ ir „Edita“, „Laisvų valandų“ knygų leidykla, taip pat „Medipresa“ spaudos platinimo bendrove ir kita veikla.
„15 min“ Alytuje bus jau trečiasis viešai platinamas nemokamas laikraštis. Iki naujo savaitraščio atsiradimo miestelėnai nemokamai skaitė „Miesto laikraštį“, „40 gr“, o prieš tai – „Mano Dzūkija“. Apskritai, nemokamų leidinių šiemet bus daugiau – sausį Dzūkijos sostinėje ketina startuoti „Po to“ žurnaliuko projektas, planuojama tęsti Alytaus rajono žinių biuletenio, Alytaus kolegijos akademinio laikraščio leidybą.