Antradienis, sausio 23, 2018
Pradžia Dzūkija Alytus AMPC pradėjo dirbti patalpose Kaštonų gatvėje

AMPC pradėjo dirbti patalpose Kaštonų gatvėje

3
AMPC pradėjo darbą adresu Kaštonų g. 3. Alytausgidas.lt nuotr.

Darbą jam įrengtose patalpose pradėjo Alytaus miesto paslaugų centras (AMPC).

Miesto savivaldybės sukurta organizacija centralizuota tvarka prižiūrės  švietimo, o ateityje ir kitų biudžetinių įstaigų buhalteriją, todėl tikimasi, kad tai padės taupyti Dzūkijos sostinės iždo lėšas.

Prieš keletą dienų AMPC darbuotojai pradėjo darbą adresu Kaštonų g. 3 įrengtuose kabinetuose. Jie įkurti švietimo procesui vykdyti Vidzgirio mokyklai nereikalingoje pastato dalyje, kurios remontas kainavo 25 tūkst. Eurų.

Centre dirba jau per 20 darbuotojų, kurios persikėlė iš miesto švietimo įstaigų. AMPC vadovauja Loreta Kesminienė, iki šiol dirbusi vyriausia Dainavos mokyklos buhaltere. Naujojo paslaugų centro vyr. buhalterė – Violeta Aksomitienė, tokias pat pareigas iki tol ėjusi Alytaus mjuzikos mokykloje.

Komentuoti

3 Komentarai

  1. Kažin kokios srities profesorius tas Gavėnas, kad net žodžio “buhalterija” teisingai nemoka parašyti, o visai nepažįstamas darbuotojas vadina žioplomis

  2. Kiek teko girdėti ten dirbančios buhalterės aptarnaus po dvi įstaigas. Kam buvo reikalinga tokia reforma? Ar nebūtų buvę paprasčiau mokykloje palikti pusę etato buhalterio ir pridėti dar pusę etato darželyje. Būtų nereikėję nei patalpų remontuoti, nei vadovo etato, nei vyr. buhalterio etato, na o ir streso buhalterėms būtų buvę daug mažiau.Dirbti tokį atsakingą ir daug kruopštumo reikalaujantį darbą juk daug patogiau sėdint kabinete vienai , negu kaip dabar gal po 6 žmones. Reformą manau sugalvojo žmonės net nenutuokiantys kas tai yra buhalterinė apskaita.

  3. Koks informatyvus straipsnis… Džiaugiamasi, kad AMPC veikia naujose patalpose, kurios kainavo vos tik 25 tūkst. Eur, džiaugiamasi, jog dirba per 20 darbuotojojų. Šaunumėlis tiesiog. Racionalūs sprendimai tiesiog akis bado.
    Straipsnio autore ar tiesiog kitas žurnaliste, pasidomėkite šiek tiek plačiau ir giliau kaip iš tikrųjų ten darbas vyksta, gal tuomet ir straipsnį pavyktų įdomesnį parašyti, gal ir bonusų gautumėte.
    Savivaldybės tarybos nariai, ar racionalu, kad tokia mini įstaiga turi vadovę, kuri buvo aktyviai pasisakiusi prieš centralizaciją ir kuri neturi nei vizijos, nei balso ir kuri tik klauso nurodymų vieno asmens iš aukščiau? Taip pat kam tai vadovei reikia ir kam pačiam centrui reikia dar kažkokios vyr. buhalterės? Kokios tos vyr buhalterės funkcijos ir ką gi ji jau ten padeda tvarkydama tokią mažą įstaigą?
    Be to, centro vadovė net neskirsto darbų.
    Jeigu pasidomėte plačiau, tai jau nemaža buhalterių išėjo iš darbo dėl krūvio ir neadekvataus atlyginimo.

PALIK KOMENTARĄ

Please enter your comment!
Please enter your name here